tisaSH

Direktlänk till inlägg 11 maj 2013

Järva

Av Tilde & Fanny - 11 maj 2013 20:13

Idag har jag ägnat hela dagen åt att jobba i ett café på Järvas cross bana, som alltså är våran hemma

bana, jag har inte kört där än men när man ser det sådär, fyfan vad man blir sugen på att köra då!

Det var perfekt väder för att köra också, jag drack typ en energie dricka och fick smaka av pappa och Totte och

åt typ 4 korvar, nej nu måste jag börja träna mer. 

Har inte tränat på as länge varit ute och joggat lite på kvällarna med några kompisar men 

anars har det inte blivit mycket träning här inte! 


Vi stod i cafét i 4 timmar, men det var ändå riktigt kul eftersom det är så sjukt trevliga människor

som är medlem i den klubben! Pratade med en kille som kanske var 17-18 någonting som hade

kört sedan han var 4 år och herre gud vad grym han var, känner att jag får klaga lite på pappa för att

han inte började köra tidigare.. 


När man hörde alla motorer ville man ju bara sno någons hoj och köra, haha. 

Jag träffade också på en tjej som var 14 som börjat köra för inte så länge sen

och hon hon tyckte att det var kul att det kom lite fler tjejer, det är synd att det är så få

tjejer som kör men,men.


Jag tog några kort men det var inget märkvärdigt eftersom det var så torrt, skulle bli bättre om det

var lite mer lerigt! Sen hoppade inte papap och min bror så mycket eftersom dom hade så ont från förra gången.


 En liten del av banan, som ni ser så var det väldigt torrt.






Tog ett kort när pappa körde. 









  Och lite utsikt från mitten av banan ungefär.

 

 

//Tilde

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tilde & Fanny - 5 juli 2013 20:35

Jag har börjat blogga på en ny blogg för att få upp lusten för att blogga lite så kommer nog inte blogga så mycket på den här längre men vem vet kanske börjar igen! //tilde ...

Av Tilde & Fanny - 5 juli 2013 16:38

Idag har jag varit iväg och shoppat med mor och mormor. Jag fick med mig en väska, ett par hunters och lite smink hem. Igår var jag och Malin också Förbi centrum en snabbis då jag köpte en tröja, sedan drog vi till Eurostore då Malin skulle...

Av Tilde & Fanny - 1 juli 2013 13:32

Fyfan vad folk kan såra e, när man äntligen börja känna sig glad Och lycklig, när man tror att allt ska bli bra. Ja, jag ska skaffa en Depp blogg men har ingen än så ni får väll stå ut så länge. Är på bajs humör igen, jippie //Tilde ...

Av Tilde & Fanny - 27 juni 2013 23:53


Idag har jag varit med Fanny Men det är bajs tråkigt väder ute, as kvavt men molnigt så Vi gjorde inte så mycket mest snackade om lite allt möjligt, haha. Finns inte så mycket att göra i det här vädret, man blir bara trött. Jag var hos tandläk...

Av Tilde & Fanny - 24 juni 2013 22:24

Hej nu har jag och Malin börjat med att power walka som vi ska försöka göra varje morgon nu. Så idag drog vi till Norrby, inte så jätte långt bort men en början i alla fall. När vi kom dit satt vi där en stund och prata och fick mess om att dra o...

Presentation


Hej! Vi är två glada tjejer som kommer bjuda på en massa bilder och annat kul. Du kan också rösta på hur du vill att vi ska förbättra vår blogg! Kommentera♥

Sök i bloggen

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad kan bli bättre på bloggen? ♥
 Fler bilder!
 Börja videoblogga!!
 Mer text i inläggen!
 Mer mode!
 Mer musik!
 Blogga oftare!
 Mer tävlingar!
 Skriv vad vi ska göra(typ ett uppdrag)!
 Mer matlagning/bakning!
 Kommentera om det e nåt annat

När du ändå är här så gå in och skriv :) (:

Arkiv

Länkar

Mus

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards