tisaSH

Alla inlägg under augusti 2011

Av Tilde & Fanny - 19 augusti 2011 15:50

Heejsan! Sorry att vi inte skrivit på JÄTTE länge!:( Men vi har nt haft tid!:(((

Men fanny sov här igår till idag fast hon har gått nu:( För hennes syrra hade tagit håll i öronen och rosa örhängen hade hon såklart:P Som jag då! Hehe... Men igå ått vi pocorn chips och dip såklart;P Det var jätte kul, men vi har varit inne på gSm väldigt mycket och så.... men vi har köpt 5 hår typ på gSm... 

Gillar man att shoppa så gör man!!! Men nu sitter jag och bara skriver lite på bloggen som ni kanske märkt hehe...

Men jag tänckte lägga upp lite bilder! Hoppas ni gillar de;D Och bli inte suktade!!!

MOHAHAHAHA!!!!:DDDD Gissa vad det är om du vågar!?

Rätt svar är....






         



GODIS!!!!Ps: Bläääää!!!!!



Nu kommer biler som.....






             



Rör sig!:D Nu kommer bilder som är....



     

   

  Almänt!!! Och nu vet ni vems katt som är sötast och bäst i HELA världen!!!!!

Inse fakta va?! Ehm oj jag menar visst är Tussan söt?  

Men ja... där var lite bilder. Och här kommer mer på.....



                  Allt möjligt igen!:P Men hej då!!!!





Kram Tilde  


Av Tilde & Fanny - 8 augusti 2011 22:02

Hej på goSupermodel.se så har de ett litet tema som är monster high:D Lite bilder? 

Såklart!!!:D




       

   

   

 


Så.... eller den sissta är kanske inte på monster high då men....



.... Vaddå? De såg godda ut//Tilde




 


Kramiiiiizar Tilde och Fanny  

Av Tilde & Fanny - 8 augusti 2011 21:45

Hejjj! Som sagt ska Fanny sova hos Tilde. Så nu har vi tagit en stor skol med popcorn mums!.... Här kommer en bild på .......



 


.....popcorn!!!:DDDD Men nu måste vi sluta och bli inte för suktad av popcorna:PPP

Hehhe...:PPPP Hej då!!!<3333



 






Kram Tilde och Fanny  

Av Tilde & Fanny - 8 augusti 2011 15:54

   En låt !!!!:DDD

Av Tilde & Fanny - 8 augusti 2011 14:53

Hej!!! Tilde och Fanny här!!!Vi lyssnar på musik=) Vi är nu hos Tilde och Fanny ska sova här:DDDD Det ska bli skit skojiiiigt!!! Men här kommer en gullig video!!!:DDDD





Gullig? Hoppas det!!!:P

Men ja det var de vi skulle säga Hej då på er små sötiiiiisar!!!





Kramiiiiiizar Tilde och Fanny  Lalalalalala.......!!!!:DDDD



































Av Tilde & Fanny - 7 augusti 2011 21:57

Hej nu ska jag göra en liten visning av Fanny typ......:P



F antastisk

A rtig

N yfiken

N ice

Y ullig



Hehhe, på yt var det inte ett ricktigt ord men... Det ska stå gullig om ni undrar?:P 

Ps: kom inte på något på y:P

=

-Hehhe, på yt är det inget ricktigt ord men... det ska stå gullig om ni undrar?:P

Ps: Kom inte på något på y:P


Jag skrev med två olika fontfamiljer:P Där under ser ni vad det ska stå där över hehhhe...

Men.... Hejdå!!!!










 









Kramiiiizar Tilde  





Av Tilde & Fanny - 7 augusti 2011 21:43

Hej!!!! Jag har precis fixat lite ändringar på bloggen! Jag fixade en ny bakrund och en ny bild längst upp. Jag jobba jätte hårt på den så hoppas ni gillar den?!=)

Men jag var med Jennifer idag=D Fanny ska sova hos mig imorgon.Hihi!!!!:DDDD

Men vi har inte skrivit så mycket på bloggen för:

1. Vi har skapat en gubbe tillsammans på Gsm = GoSuperModel

Så vi är inne på den ganska ofta:S


2. Vi har helt enkelt inte tid


3. Fanny kom hem från grekland för inte så länge sedan och nu gör hon om sitt rum och jag ehm... Jag har helt enkelt inte orkat/Haft tid:P



Ja där har ni några bra anledningar till varför vi inte bloggat:(

Men nu ska jag i alla fall börja blogga igen:D Kul?

Hoppas det! Men nu måste jag sluta hej då!!!!



   




Många stora Kramiiizar TildeHehhe, suttit vid datorn NÄSTAN hela dagen:P Kramiiizar ERAN Tilde!!!! Ps: Och pratat med Fanny:P Hihhi....:DDDD    

Presentation


Hej! Vi är två glada tjejer som kommer bjuda på en massa bilder och annat kul. Du kan också rösta på hur du vill att vi ska förbättra vår blogg! Kommentera♥

Sök i bloggen

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad kan bli bättre på bloggen? ♥
 Fler bilder!
 Börja videoblogga!!
 Mer text i inläggen!
 Mer mode!
 Mer musik!
 Blogga oftare!
 Mer tävlingar!
 Skriv vad vi ska göra(typ ett uppdrag)!
 Mer matlagning/bakning!
 Kommentera om det e nåt annat

När du ändå är här så gå in och skriv :) (:

Arkiv

Länkar

Mus

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards