tisaSH

Alla inlägg under juli 2011

Av Tilde & Fanny - 31 juli 2011 18:58

Heej!!!=D Är inne på pappa dator  MOHAHAHAHA!!!! Hehhhe...

Men här kommer litte bilder:D



     Vet inte om jag haft dom någon gång men...... De var de enda intressanta bilder jag hitta som var sparade på pappas bilder:P Hehhe...:P MEN HEJ DÅÅÅ!!!!

Av Tilde & Fanny - 31 juli 2011 11:48

Heejsan!:D Idag kommer Fanny hem!!!:D Tid???

Svar: venne!!!:(

Men hon kommer i alla fall hem idag:)

Men det var det jag skulle säga hej då!!!



Kram Tilde

Av Tilde & Fanny - 30 juli 2011 11:48

Hejj 8D Har inte så mycket att skriva om men... Fanny kommer i alla fall hem imorgon!!!!! Hehhe, Jag vet jag är konsdig  Men  jag ska städa nu   Så hejdå läger ut lite bilder men bara LITE  Säg vad ni tycker om kläderna  



 






 







Inte så mycket men...




Hej då!!!! Kram Tilde  Här kommer en sak till Fanny:)




                                                        

                                 Sööööt!!!                Trevlig

                Hjälpsam                         Snäll

         

                                     Smart               En fantastisk vän!!!!



Fanny det är svårt att beskriva dig i ord du ska bara veta du är vääääääääärldens bästa vään!!!!!!! i    Y   

Av Tilde & Fanny - 29 juli 2011 19:58

Heeej!!!;D Nu är jag hos Jennifer.Hon äter så jag får använda hennes dator så länge:) Nu så är jag inne på fb=Facebook och inne på Jennifers gubbe på gSm=Gosupermodel jag fixar hennes tidning beautiful 2.Men nu har jag inget att göra på den:( Så jag tänckte göra ett inlägg på bloggen:D Bra va? Men i alla fall:) Fanny kommer hem om hm...  TVÅ DAR!!! Jag kan nog inte leka med henne när hon kommer hem ra men jag kommer få höra hennes röst i alla fall!!(Inne i drömarna om FANNY) Ps: Jag kommer ju ringa henne så klart eller vad trode ni?! Förlåt, men jag länktar så HEMSKT mycket!!! Men ja... Hej då här kommer lite bilder=)


  Cool?  Hehhe...=)   Bläää...!!!     Hihi;)     Gulliga va???  Sissta bilden:(





Många kramar från lila Tilde     I miss you Fanny...:(


  <333

Av Tilde & Fanny - 28 juli 2011 20:25

Hejj ;D Jag kom hem från Sibel för ganska länga sedan:P Vi har ätit och jag har fått en ny skiva:) Den heter '' Summer Hits  2011 ''

Den är jätte bra 8D Och nu ja... gör jag inget speciellt:(

Här kommer lite saker jag glömde säga i förrrra inlägget:)   


1. Jag har fått en ring av Totte och Tove(Min store brors flickvän) Det föreställer en ros kan vissa på en bild!:)  


2. Jag har fixat naglarnaXD Hihhi, här kommer en bild Ps: man ser inte så mra men:P Jo jag har en blomma på lil figret och en fjäriiiil på tummen om ni inte ser det:P


   Sååå där såg ni det:D

Men i alla fall.Ehm

Tänker på:  FANNY!!!! VAD ANNARS???!!!!!!

Ja nu vet ni vad jag täncker på:D


men ja...:(


Jo här är en blogg:) Som jag ehm.. ja jag hade kan man säga jag bloggar alldrig på denna blogg längre men jag hade den med en kompis fast jag bloggar ibland:)

Här kommer den:) Eva-Adam.bloggplatsen.se

Ps: Hatar Eva och adam nu!!! Eller kanske inte hata men gillar inte!:)Men ska se på tv nu hej då!!!! Älskar er!!!




Kram Tilde  

...

Av Tilde & Fanny - 28 juli 2011 14:43

Heejsan!!! Jag kom precis hem från ehm... äh jag har glömt vad det heter:P Men i alla fall vi var hos några vi kände på vad det nu hete vi säger att det heter : '':P''

Hehe... Men i alla fall vi sov hos de så jag har inte kunnat bloggat.Men nu kan jag göra det:) Men Fanny är ju i Grekland hon kommer hem snart hon var där i en vecka och jag LÄNKTAR efter henne JÄTTE mycket!!!! Jag tror jag döööööör snart så mycket jag länktar!!!! Jag måste försöka täncka på något annat men i alla fall nu pratar vi om något annat! Typ, om... Glass!!!! Okej Glass är Gott!!! Och glass är ... nej det var tråkigt. Vi kan ju hm... ja vet jag läger ut videos!!!Här kommer en:)




Och hör kommer en till:)





En till?


Okej då kommer den här!!:D Om inget fel på träffar !!!

Det ska vara tre videor!





Okej en till:P






den kanske är lite äcklig men bra:) Den är facktist inne nu!!!!

Hehhe...:P

Men lite bilder också?

Men bara några videor till:P






Det var den sissta:) Nu kommer lite bilder:P



         

TILDE....!!!!!!!!!!!!!!

Ehm... oj men Fanny ÄLSKAR kaniner och jag ÄLSKAR katter!!! Men jag läger endå upp kanin bilder för ATT fanny gillar de!!! Åhh... jag länktar så!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Okej nu är jag klar! nu så ska jag lägga upp KATT bilder!!!



 



   Hehhe...:P        



Så nu är jag normal!!! Men när jag endå heller på här kommer lite hund bilder för er hund Älskare!!!:D



  gullig va?!       

Ja inte så många men...

Och nu kommer lite bilder för er som gillar ...   GRISAR!!!XD



Okej inte så många men hade inte så många!'' MITT FÖRSVAR  ''

Nu kommer lite bilder för er som gillar ...     TJOCKA DJUR!!!:D



     

Nu ska jag till en kompis så hej då!!!

  



Kram Tilde!!!










































































Av Tilde & Fanny - 22 juli 2011 10:40

Heejsan!!!Ja... På tall om tävlingen så har jag inte fått tag på Fanny:( Tråkigt, men jag ska prata med henne så fort som möjligt=) Men en video ska ni få i alla fall:)Men jag läger ut den Fanny tyckte var bra mer än jessie j=) Men ska till Stepharie snart måste skynda!!!





Hej då tilde


Av Tilde & Fanny - 21 juli 2011 22:29

Hej jag och fanny var i birka för några dar sedan kul va????




Hej då tilde

Presentation


Hej! Vi är två glada tjejer som kommer bjuda på en massa bilder och annat kul. Du kan också rösta på hur du vill att vi ska förbättra vår blogg! Kommentera♥

Sök i bloggen

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad kan bli bättre på bloggen? ♥
 Fler bilder!
 Börja videoblogga!!
 Mer text i inläggen!
 Mer mode!
 Mer musik!
 Blogga oftare!
 Mer tävlingar!
 Skriv vad vi ska göra(typ ett uppdrag)!
 Mer matlagning/bakning!
 Kommentera om det e nåt annat

När du ändå är här så gå in och skriv :) (:

Arkiv

Länkar

Mus

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards