tisaSH

Alla inlägg under juni 2010

Av Tilde & Fanny - 25 juni 2010 21:43

Nu är jag på landet det är jätte roligt vi har fiskat ätit massor gott och hafft jätte trevlit.Imorgon kommer min kompis Fanny hitt det ska bli jätte roligt vi kommer bada och ha kul.Oj man får ju inte glöma vi har ju dansat runt midsommarstången okej  jag dansa inte runt midsommarstången idag.Det är så härlit nu när det är sommarlov ingen skola,inga läxor och sisst av allt nu kan man ju sova hur länge som hellst.Snart ska jag och släckten ha litte mys pyss till sammans.Nu kollar dom anndra på fotboll medans jag sitter och skriver till er läsare.Mamma och pappa och christopher kommer åka hem i morgon medans jag stannar kvar här på landet och har skönt.Nu sitter min brosha christopher breve mig han spelar också dator.Jag längtar värkligen till Fanny kommer det ska bli så kul.Nu gick visst christopher så jag sitter skälv här men det går nog licka bra.Vi har ätit jordgubbs tårta det var jätte gott.Nu måste jag logga ut bye bye:)




kram Tilde  hoppas ni fåt licka bra missoma som jag:)


Av Tilde & Fanny - 25 juni 2010 21:43

Nu är jag på landet det är jätte roligt vi har fiskat ätit massor gott och hafft jätte trevlit.Imorgon kommer min kompis Fanny hitt det ska bli jätte roligt vi kommer bada och ha kul.Oj man får ju inte glöma vi har ju dansat runt midsommarstången okej  jag dansa inte runt midsommarstången idag.Det är så härlit nu när det är sommarlov ingen skola,inga läxor och sisst av allt nu kan man ju sova hur länge som hellst.Snart ska jag och släckten ha litte mys pyss till sammans.Nu kollar dom anndra på fotboll medans jag sitter och skriver till er läsare.Mamma och pappa och christopher kommer åka hem i morgon medans jag stannar kvar här på landet och har skönt.Nu sitter min brosha christopher breve mig han spelar också dator.Jag längtar värkligen till Fanny kommer det ska bli så kul.Nu gick visst christopher så jag sitter skälv här men det går nog licka bra.Vi har ätit jordgubbs tårta det var jätte gott.Nu måste jag logga ut bye bye:)




kram Tilde  hoppas ni fåt licka bra missoma som jag:)


Av Tilde & Fanny - 18 juni 2010 20:04

Idag har vi har spelat dator och hoppat studsmatta vi har ju varit hemma hoss henne också.Vi har varit inne på panfu väldigt mycket.Nu har vi inget att göra.Vi kanke ska typ ha fot krig eller nåt, vet inte.Men nått kul kommer vi nog komma på. När studsmattan torkat ska vi gå ut och studsa studsmatta. Det är så tråkit att det regnar. Men nu måste vi logga ut så bye bye:)





kram Tisa  

Av Tilde & Fanny - 17 juni 2010 08:52

Idag har Steparnie sovit över hos mig.Igår lekte jag med Steparnie och Jennifer.Jo igår fick jag nåra böcker av Jennifer.Det ska bli kul sen när Jennifer kommer igen.MEN NU MÅSTE JAG LOGGA UT.KORT INLÄGG MEN ÄNDÅ.Hej då





kram Tilde  det värkar vara jätte bra böcker


Av Tilde & Fanny - 16 juni 2010 09:27

Igår lekte jag med Jennifer och Steparnie det var jätte kul vi hoppa studsmatta.Sen skulle Steparnie hem då gick jag och Jennifer med henne hem sen gich vi hem till mig sen.Vi hoppa studsmatta en stund sen gick vi in.Sen  gick  Jennifer  hem.Idag ska jag till tandläkaren och ta ut en tand läskit.hej då




kram Tilde  

Av Tilde & Fanny - 15 juni 2010 08:22

Idag ska jag till stan med mamma vi ska köpa en present till pappa men vi vet inte ricktigt  vad vi ska köpa kanke några kläder.Jag vet inte om vi ska äta där men jag hoppas det.Jag kommer kanke leka med Fanny på kvällen vi har inte ricktigt bestämt.Nu för tiden brukar jag vara väldigt mycket på panfu som ni kanke vet om ni läst mina andra inlägg så heter jag miafia på panfu så om du ser mig så vet du att det är jag som är inloggad på panfu.Det är så härligt att det är sommarlov ingen skola jippie imorgon ska jag vara hemma själv till 4 tror jag jag var hemma själv igår okså fast sen ringde jag Fanny så jag skulle ha nåt att göra.Snart ska jag nog äta frukost så jag måste kanke logga ut snart men jag hinner nog skriva litte till.Fanny skulle okså vara hemma själv idag tror jag.Jag är inte hellt säker på om är hemma själv idag men jag tror det.Pappa har gått till jobbet nu så det är bara jag och mamma kvar jo christoper kanke är kvar ska titta nej det var han inte.christoper ska vara hoss oss i två väckor sen ska han till sin mamma för jag och christoper har inte samma mamma bara samma pappa.Men nu är christoper med pappa till jobbet christoper är min storebror och han är 15 han fyller 16 snart han är 6 år älldre än mig.Min mamma är 45 år min pappa är 42 år min katt är 2år.Nu har jag fått litte smudy det är jätte gott.Jag undrar när den nya pets kommer jag lännktar.Jo imorske var min katt Tussan jätte ivrigJag måste gå på toa nu så jag loggar nog ut hej då!oj långgt inlägg väldigt långt inlägg men nu måste jag logga ut så hej då!



kram Tilde  

Av Tilde & Fanny - 13 juni 2010 17:38

Igår var jag på hannas kalass det var jätte kul det var nåra från hennes handbolls lag där okså.Vi åt hamburgare och korv med bröd och pommes det var jätte gott.Vi lekte massor med lekar till efterätt fick  vi  tårta och godis.Jag  gick och la mig tio minuter över tolv sen låg jag och spela nintendo typp en och en halv timme.Och  idag har jag spelat dator och duchat sen ringde Hanna hon undra om vi kunde leka jag sa att det var okej sen kom Saga vi hade jätte kul!!! Nyss kom Saga för hon hade gåt hem och bytt om för snacka om ösregn! :)


Kram Tisa   P.s Vi åt glass =)

Av Tilde & Fanny - 11 juni 2010 21:43

Nu har Mathilda gåt hem och Saga kom istälet jag och Saga har spelat dator och hoppat studsmatta.Jag skulle möta en tjej på panfu idag men hon kom inte det var guld pakets dag idag då hadde alla guld paket. Men nu har båda gått hem så jag vet inte vad jag ska göra kanke bara äta nått gott och titta på tv.Men jag måste nog logga ut nu hej då ses!!!Kort inlägg!!!!!!



KRAM TILDE   ses!hej då!!!!!!!!!!!!

Presentation


Hej! Vi är två glada tjejer som kommer bjuda på en massa bilder och annat kul. Du kan också rösta på hur du vill att vi ska förbättra vår blogg! Kommentera♥

Sök i bloggen

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad kan bli bättre på bloggen? ♥
 Fler bilder!
 Börja videoblogga!!
 Mer text i inläggen!
 Mer mode!
 Mer musik!
 Blogga oftare!
 Mer tävlingar!
 Skriv vad vi ska göra(typ ett uppdrag)!
 Mer matlagning/bakning!
 Kommentera om det e nåt annat

När du ändå är här så gå in och skriv :) (:

Arkiv

Länkar

Mus

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards