tisaSH

Alla inlägg under december 2012

Av Tilde & Fanny - 31 december 2012 23:08

Heej! Ledsen för att jag inte bloggat men jag har varit extra lat nu på lovet!
Men jag hoppas att ni får en bra nyårsafton och att 2013 blir ett bra år! <3 ^^ Nu tittar vi på raketerna som lyser upp himlen men det är svårt att fånga dom på bild med min iPhone...
Men ska fortsätta kämpa för det perfekta kortet ;) Men vi ses 2013! :D

//Fanny (*^.^*)

Av Tilde & Fanny - 27 december 2012 23:29

Heej! Lite sent men aja ;) Det var ju jul för några dagar sedan( god jul i efterskott!) jag fick en massa saker men b.l.a en kamera :D tappade bort laddaren till min föra :s men nu har jag en ny :D så nu blir det en massa kort ;D Idag var jag i centrum med Mathilda, tänkte köpa en grymt snygg keps men gjorde inte det .. Får väll ske någon annan gång i livet ;P tänkte också köpa en tröja men den var slut ..:( Men Hare bra! <3
Tilde

Av Tilde & Fanny - 21 december 2012 10:36

Helluu!
Ledsen att jag inte skrivit på lääänge...
Men igår var det julavslutning(långt ord) och vi fick våra betyg! Är nöjd men ska få bättre nästa termin ;) Idag ska jag va hemma för att jag har ont i huvudet :( Men här kommer lite bilder från veckan! :D (Tilde skickade sms:et,skit gulligt!)

//Fanny! ^^

Av Tilde & Fanny - 7 december 2012 18:30

Heej^^ ledsen att jag aldrig skriver men nu är vi iaf på väg på typ en julkonsert i den nya arenan! Pappas jobbar kompis hade typ gett pappa några biljetter, bjussar på några vinter bilder jag tagit! <3
Tilde

Av Tilde & Fanny - 6 december 2012 16:31

Haii!
Har precis lockat håret utan anledning!
;D Älskar att ha lockigt hår <3 Men jag råkade bränna mig på halsen...(vill man vara fin får man lida pin) Här kommer bilder på mitt hår! // Fanny!

Av Tilde & Fanny - 5 december 2012 19:57

Heej!
Det var längesen jag bloggade (sorryy)! Men har inte haft nåt att skriva om :) Men den här jävla snön!!
D: Fick pulsa i snö till skolan! Och fick pulsa hem igen... Men aja,hur mår ni?
Jag e typ förkyld men annars e det bra! ;) kommer lite bilder!

Av Tilde & Fanny - 1 december 2012 13:23

Hellu!
Igår var jag på fest och jag lockade Andreas hår(gick inte så bra) + visar gårdagens outfit ;) Haha,jag älskar att ha 3D glasögon utan plast(typ)! Förresten det är första december idag,ni kanske visste det men iallafall... Bjussar på bilder <3

Presentation


Hej! Vi är två glada tjejer som kommer bjuda på en massa bilder och annat kul. Du kan också rösta på hur du vill att vi ska förbättra vår blogg! Kommentera♥

Sök i bloggen

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad kan bli bättre på bloggen? ♥
 Fler bilder!
 Börja videoblogga!!
 Mer text i inläggen!
 Mer mode!
 Mer musik!
 Blogga oftare!
 Mer tävlingar!
 Skriv vad vi ska göra(typ ett uppdrag)!
 Mer matlagning/bakning!
 Kommentera om det e nåt annat

När du ändå är här så gå in och skriv :) (:

Arkiv

Länkar

Mus

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards