tisaSH

Alla inlägg under maj 2012

Av Tilde & Fanny - 26 maj 2012 21:33

Ledsen igår råkade jag skriva att eurpvision song contest var igår men det är ju idag :P 

Men skrv gjärna villket land ni hejar på så lägger jag upp en video för det landet :) ♥ 



Heja Loreen! Själv hejar jag på typ dom Fanny hejar på :P



Kraam Teddy! ♥♥

Av Tilde & Fanny - 26 maj 2012 13:07

Heej♥

Idag är det Eurovision Song Contest!!! Vilka land hejar ni på? Jag hejar på Cypern,Ryssland,Rumänien,Grekland och Sverige♥ Förresten, Loreen kommer att vara nummer 17 och det är mitt turnummer =D Heja Loreen!!!


    Kom igen nu Loreen<333


Kram Fanta    

Av Tilde & Fanny - 25 maj 2012 19:12

Heej! Nu är vi hemma fast Fanny har gått :( Jaa, vi hade ju lite otur! Först gick vi till en JÄÄTTE stor skog! Först hitta vi en död orm utanför, sen där inne hitta vi toa papper och massa fjädrar från en död fågel....

Sen gick vi till en ny skog där vi blev atackerade av en massa piss myror:/ Sedan gick vi till en äng nedanför där vi fika lite och hitta en liten koja:DD

Vi har så mycket bilder så vi kan ju göra så att vi lägger upp lite då och då istället?:)

                   


Gareden Aqvatica (Stavning) är alltså en jätte står trädgård med massa colla fontäner och andra utom hus saker!

(Som man kan  köpa)


Men iaf! Idag är det Eurovision song contest!(final) 

Heja Loreen!! ♥♥ En annan bra låt jag fastanat på! :



Gillar ni den? Vem tcker ni ska vinna hela? Skriv gjärna er lista från 1-?


Kraam Teddy! :DD

Av Tilde & Fanny - 25 maj 2012 13:46

Heejsaan! Det gick för Fanny,Andrea och mig så nu sitter vi här på en varsin stol och tänckte precis gå ut och ta kort! Så det blir ricktigt många!! Några är kanske från innan ;P


Dagens tema:

    

   

   

Ja temat är typ diamanter :)

Men vi kommer med mer sen! :DD



Kraam Oss! ♥

Av Tilde & Fanny - 24 maj 2012 20:29

Helloo! Idag gick jag och Andrea tillsammans hem efter skolan som vanligt eftersom hon bor så nära så är det kul med lite sälskap! Men, iaf...

Vi tog lite kort och så och sen följde jag med henne hem. Vi tänckte att kanske imorgon kunnde hon,jag och Fanny vara, så kunnde vi kanske ta lite kort till bloggen. Jag ska ta och ringa Fanny snart! 

Jag tänckte också lägga upp kanske en video när hon spelar piano hon är fantastisk på att spela! Rita också, så kanske tar ett kort på en teckning hon ritat, vi får väll se. Fast hon har ett vldigt speciellt intresse för att vara tjej! Hon älskar drakar. Själv tycker jag det är ricktigt tufft att gilla något så ovanligt. 

Men det är bra att vara anurlunda än alla andra tycker jag. Idag hade inte tröslöjden någon slöjd altså min grupp. Jag och Andrea går på tröslöjd:) Men hr kommer dagens tema! Kanske kommer på något roligt att skriva efter det?


   

Tema: coola bilar kanske inte så många bilder men, men ;) 

Juste hur kunnde jag glömma!? I kväll är det ju Ervisoin(stavning) contest. Om ni inte hört får ni här en video med Loreen eller om ni bara är lite sugen på att lyssna på hennes låt ;)




Hoppas den kom fram! Men vi får väll se om hon vinner! :D Vi hejar på dig Lorren!!! ♥♥ 

Vem tycker ni är bäst(förutom Loreen!) Kommentera,kommentera och kommentera :DD 

Men nu börjar det snart hej då!


Kraam Teddy! ♥


Fakta: En ankas kvackande ekar inte, och ingen vet varför! :oo

Av Tilde & Fanny - 23 maj 2012 19:36

Heej,heej! Hemma nu eller ja typ 5 timmar senare bloggar jag ;D Men aja...

Det gick väll bra... Jag fick bedövning och det var jätte obehagligt! :oo

Sedan så var det väldigt obehagligt när dom vicka och vicka å vicka på tanden! Dom sa också att bedövningen skulle gå över efter en halvtimme!! (Fail<3) Den gick över efter ca 3-4 timmar DD:

Dumma tandläkare!!! Nu har jag jätte svårt att äta också.... 

Men jag har börjat läsa jätte mycket nu läste ut en bok om spök historier idag, på bara idag:DDD (Stolt XD) 

Jag läser väldigt långsamt så därför var det väldigt bra för att vara jag! Kom nu bara INTE med dumma kommentarer som '' Vad sakta du måste läsa '' eller ''kbry'' 

Är det ingen annan än jag som har trötnat lite på att alla bara kbry,kbry o.s.v

Jag menar om man inte bry sig säg det på ett trevligare sätt eller typ gå sin väg! Speciellt dom som bara kbry, medans man själv: Ehhh... ursäkta men jag pratde inte ens med dig!...

Okej, nu har ni iaf fått min åsikt om saken ( XDD ) 


Här kommer ett nytt tema föresten :)


                   Vet inte vad det är men den kom med endå! (: 


Inge annan som också skulle tyckt det var ricktigt mysigt med en sån här i Sverige? Eller några sånna här o var...

Som ni kanske märkt så är det mycket japanskt! Men Fanny är lite beroende av japan och lite jag med 



Kraam Teddy!


Jo i varje inlägg som jag hinner kommer jag lägga ut en rolig fakta ;)


Fakta:  Fjärilar smakar med fötterna! :3 ♥

Av Tilde & Fanny - 23 maj 2012 09:43

Heej! :3 Idag ska jag jag till tand läkaren och dra ut en tand :/ Om jag varit i skolan hade vi haft idrotts dag!

Jag ville va meeed! :( Dumma tandläkare!!! D: Men aja....

Hoppas ni får det kul! ;DDD'




Kraam Teddy!


Juste temat kommer :


     


Tema: Roliga bussar typ ;P Fanny har laddat upp en massa skojiga temat åt er! :DD  

Av Tilde & Fanny - 22 maj 2012 13:20

Helluu<3

Jag är med Mathilda=) Tilde var sjuk idag(tror jag).Jag ringer dig sen Tilde! Vi slutade kl.13.00 idag! Yeey♥

Vi ska leta efter nån bild nu=)

  

Hay  då<3


Kram Fanny och Mathilda<3


Presentation


Hej! Vi är två glada tjejer som kommer bjuda på en massa bilder och annat kul. Du kan också rösta på hur du vill att vi ska förbättra vår blogg! Kommentera♥

Sök i bloggen

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad kan bli bättre på bloggen? ♥
 Fler bilder!
 Börja videoblogga!!
 Mer text i inläggen!
 Mer mode!
 Mer musik!
 Blogga oftare!
 Mer tävlingar!
 Skriv vad vi ska göra(typ ett uppdrag)!
 Mer matlagning/bakning!
 Kommentera om det e nåt annat

När du ändå är här så gå in och skriv :) (:

Arkiv

Länkar

Mus

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards