tisaSH

Alla inlägg under oktober 2011

Av Tilde & Fanny - 28 oktober 2011 17:49

Heeeejj! <33 Har precis ätit :) Gott!!!! Men snart åker jag:( Ska titta så jag har allt med mig,duscha titta lite på tv och sen åka! Men jag ville bara skriva ett inlägg ifall detta blir det sissta tills jag åker :( Men mormor har ju ingen dator så jag kan tyvär inte skriva. Men om jag kommer i närheten av en dator jag kan låna så skriver jag något inlägg säkert:) Men jag är så glad att ha er underbarare en underbaraste läsarna här på min och Fannys blogg! Hoppas ni får det underbaraste höst lovet man kan få! <333 Hej då!!!!!!!!!!!!!!!!<33


Nää, jag kan inte sluta skriva! Men här kommer en bild :) Som hej då!

   


Ja, som det står hej då//Teddy!




Kramizzar Teddy!<33  

Av Tilde & Fanny - 28 oktober 2011 16:41

Jag har inget att göra :( Juste pack ahej då!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3333 Ses om en vecka!

Av Tilde & Fanny - 28 oktober 2011 16:30


Låt: Man Down Sångerska : Rihanna Länk : http://www.youtube.com/watch?v=sEhy-RXkNo0&feature=relmfu



Låt: Super Bass Sångerska: Nicki Minaj Länk : http://www.youtube.com/watch?v=4JipHEz53sU&ob=av2e









Kramizzar Teddy

































Av Tilde & Fanny - 28 oktober 2011 16:26


Låt: Rude Boy Sångerska: Rihanna Länk: http://www.youtube.com/watch?v=e82VE8UtW8A&feature=related




Låt: California king Bed Sångerska: Rihanna Länk: http://www.youtube.com/watch?v=nhBorPm6JjQ&ob=av3e

































Kramizzar Teddy! <3333






Av Tilde & Fanny - 28 oktober 2011 16:22

Låt: ''Only Girl'' Sångerska: Rihanna Länk: http://www.youtube.com/watch?v=pa14VNsdSYM






Låt: S&M Sångerska: Rihanna Länk: http://www.youtube.com/watch?v=YQUMuSu65bk








Kramizzar Teddy! :)







































Av Tilde & Fanny - 28 oktober 2011 16:15

Här kommer två till videos! 



Låt: '' Price tag '' Sångerska: Jesse j Länk: http://www.youtube.com/watch?v=qMxX-QOV9tI&ob=av2e





Låt: Airplanes Sångare: B.o.B Länk: http://www.youtube.com/watch?v=kn6-c223DUU



1-2 till kommer snart! I nästa inlägg alltså :P


Kramizzar Teddy!<3333







































Av Tilde & Fanny - 28 oktober 2011 16:04

Heejsaan! Det gick med videona som tur var! *Pust* Men här kommer två till om det funkar alltså ! På den första är videon LITE äcklig så jag tar lyric:) Okej här kommer första:



Hoppas det gick men jag vill bara säga att iaf för min dator så tar det ett tag tills videorna kommer upp men hoppas det går snabbare för er!<3 Men låten heter ''Danza kuduro'' Och han som sjunger heter Don Omar. Här är länken om det inte fukade att se videon! men i inläget inan skrev jag om det går att kopiera men det är bara att trycka på länken så ni vet! :) Här kommer länken:

http://www.youtube.com/watch?v=6fjYYEhAffk

Ja där var den underbara länken! :D Men iaf nu kommer en annan video om det nu funkar *Håller tummarna*



Hoppas jag tog rätt nu! Men om det är rätt så är det en låt som heter: 

 I'm Into You ft. Lil Wayne

Och Jennifer lopez sjunger den..

Här är länken om det är fel låt eller om det inte funkade 

 http://www.youtube.com/watch?v=IgLcQmlN2Xg&feature=relmfu


Vad stor text det blev :o Men jag gör ett till inlägg snart med två till videos! :P




Kramizzar Teddy!<3333




























Av Tilde & Fanny - 28 oktober 2011 15:39

Hejsaan sötnozzar! Tilde här! Ja jag kunnde ju skriva lite tidigare idag men ork nt! Men jag var ledig idag eftersom jag ramla igår... Jag ska berätta hela historien för er nu! Ni täncker nog nu:

RAMLA! Så hon menar att alla bara kan ramla överallt och få ledigt!?

Men så här är det:

Igår så var jag och Fanny väldigt klantiga så vi snurrade runt och blundade samtidigt.Men sedan så ramla jag och jag var så yr så jag kände inte om jag stod kvar på marken eller inte. Det känndes som jag stod upp men endå som jag ramla. Och ja sen så lätt det ''Bums!'' Och så låg jag där på asfalten mitt i en vattenpöl:/ Jag hann ju inte riagera så jag hann inte ta i mott mig. Och då så åkte jag med huvudet rakt i asfalten och inte bara det jag ramla med ena halvan av huvudet på det som går upp lite och andra på asfalen i vattenpölen.. Så nu har jag nackspärr och får jätte ont när jag vrider huvudet...

Ja så nu vet ni varför jag är hemma... Men jag kommer inte skriva på nästan en vecka! För att jag och mamma ska åka till jämpland pappa och Christopher kommer stanna hemma. Vi kommer åka natt tåg i kväll kl halv tio.

Så nu vet ni varför jag inte kommer skriva på nästan en hel vecka :o 

Och nu ska ni få veta vad jag har gjort när jag suttit här hemma med min onda nacke.. 

Jag har spelat dator, läst lite och sovit. Jag var ju hemma själv och jag ått kall pasta sallad :/ Inte någon höjdare men... Det jag gjort på datorn är att spela zoomumba,lyssnat på musik och varit inne LITE på gsm:) Och nu är det ju höstlov i en vecka! :D jippie! Ja, det var det jag gjort idag och nu ska ni få veta...

Vad jag ska äta idag! :D Nää,jag bara skoja! :P Men om det är jätte viktigt för er så ska jag äta oxfille tror jag det var.. 

Men nu så... 

Tänckte jag...

Lägga ut...

Lite videos!!! :DDD Jippie säg!

Här kommer två st kanske lägger ut fler senare. Här kommer första!:



Hoppas det blev lyckat men det ska vara en video som heter ''vart jag mig i världen vänder'' Med : Den svenska Björnstammen (Löjligt namn jag vet :P) Här är länken  till den på youtube om den inte kom upp här på bloggen :) http://www.youtube.com/watch?v=jI2EcRXR7RU Eller juste det går inte att kopiera i bloggen tror jag o.O Eller?! Men om det går så får ni kopiera den men inga bilder eller så!!! Bara länkar som det står att ni ska kopiera! Men i alla fall här kommer den andra! :)Här är den:





Hoppas det gick! Ska titta sen på bloggen! :) Men låten heter ''Moves like jagger'' Sjungen av: maroon 5 (står det i alla fall!) Och om det nu inte går så kan ni söka på den på youtube eller om det går att kopiera på bloggen så kopierar ni länken som jag ger ut nu!:

http://www.youtube.com/watch?v=S1PL2oeqDTY

Ja, där är länken till moves like jagger lyric! :) Ja, men det är något konsdigt så jag kan ju inte lägga ut fler videror än 2(Snålt!) Eller jag kan men då blir det jätte konsdigt! :) och det vill vi ju inte! Men det var två videos! Men när jag fyllde år fick jag: Ett halsband,ett par örhängen,gsm kort,en bok,1200 kr:o det avr det tror jag förlåt om jag missat något!! Ja men det var det! Hej då sötiizzar! 



Kramizzar Teddy! <33333


































































Presentation


Hej! Vi är två glada tjejer som kommer bjuda på en massa bilder och annat kul. Du kan också rösta på hur du vill att vi ska förbättra vår blogg! Kommentera♥

Sök i bloggen

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad kan bli bättre på bloggen? ♥
 Fler bilder!
 Börja videoblogga!!
 Mer text i inläggen!
 Mer mode!
 Mer musik!
 Blogga oftare!
 Mer tävlingar!
 Skriv vad vi ska göra(typ ett uppdrag)!
 Mer matlagning/bakning!
 Kommentera om det e nåt annat

När du ändå är här så gå in och skriv :) (:

Arkiv

Länkar

Mus

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards