tisaSH

Alla inlägg under juli 2012

Av Tilde & Fanny - 31 juli 2012 15:56

Heej ♥ Idag har jag plockat blåbär vid Raman. Tänkte baka blåbärsmuffins nån dag ^ w^ Men annars har det inte hänt så mycket idag. Jag har fastnat i låten: Automatic med Nicki Minaj :) Här kommer den!



//Fanta =^.^=

Av Tilde & Fanny - 30 juli 2012 20:47

Heeej!!!

Guuuud,vad jag har saknat att blogga!! ♥ Typiskt mig att sluta blogga på sommaren,när det händer massa roliga saker :)  Jag har varit på tivoli i Danmark,varit på Åland och och varit i Malmö.Det är allt jag har gjort(förutom att bada,varit med vänner och dansat Zumba♥). Så på tisdag är det dags för Zumba igen,Yeey ^-^  

Det är jättekul och jag behöver nog lite träning efter all glass ;) Jag har inte mkt mer att skriva nu :(

Alltid lika sorgligt att inte ha mer att skriva!!! Men jag ska börja blogga från mobilen också! Laddade ner appen för några dagar sen.Hej då!! 


//Fanta ◄^.^► (min egna lilla smiley!) 

Av Tilde & Fanny - 30 juli 2012 20:37

Heej,Heej! Idag har jag badat! Vi bada på ett ställe som heter Nicksta badet (stavning)? Det kommer en bild här under. Jag har också precis fixat naglarna, bild kommer under kommentera vad ni tycker!! :D<3 förresten började jag läsa Cirkeln igår, jag har redan kommit till s. 105! :0 efersig är det typ 516 s. Hehe ;P
Kraaam Tildus! <3 :)

Av Tilde & Fanny - 29 juli 2012 17:38

Heej! Snart kommer Fanny då ska vi äta pizza :D så länge har jag börjat läsa Cirkeln eftersom jag läst ut min Kitty bok! Jag kommer låna någon bok av Fanny också om jag får! Så jag kanske inte kommer läsa Cirkeln hela tiden! Just nu är jag på kapitel 3 s. 26! Förresten köpte jag ett läppjande som har lukt av jordgubb och vanilj! Älskar den! Rekommenderar! Juste när jag köper saker kommer jag börja att rekommendera eller i te samma sak när jag läst ut en bok kommer jag ge betyg för hur bra boken var! Aja kraam Tildus! <3

Av Tilde & Fanny - 29 juli 2012 13:39

Råka lägga upp två lika inlägg och kan ont ta bort från mobilen! Om jag hinner så kommer jag ta bort från datorn!
Sorry kraam!

Av Tilde & Fanny - 29 juli 2012 13:32

Helluu! <3 idag kommer Fanny ( inte min bästis!) det kommer bli jätte kul! Mamma duschar, när hon är klar äter vi lite snabbt typ på Max sen åker vi och handlar mat och sen ska pappa handla något på Bauhouse (stavning) !
Vi håller på och fixa vår grind! :DD
Sen ska vi sätta upp vår nya Torktummlare! :) (hon kommer ikväll!)
Jaa, sen ska vi nog inte göra så mycket mer... Men aja bye!
Kraam Tildus! <3

Av Tilde & Fanny - 28 juli 2012 19:48

Helloo! Ledsen att jag inte skrivit men det var för hela dagen igår så bada jag med Andrea,Sofie och Fanny. Sen sov dom över hos mig i dag och i dag bada alla förutom Andrea, halva dagen typ! :D Det har varit skit varmt dom senaste dagarna!! Imorgon kommer iaf Fanny (inte min bästis utan en annan som heter Fanny!)
Hon kommer vara här i typ runt tre dagar tror jag! Sen kommer vi åka Ålands färga med henne :)
Du ska jag läsa en tidning som heter
Klick! :DD

Kraam Teddy!
Under: Hade vi lite mysigt på stranden med fika igår :D
Under den: dagens Outfit! :D

Av Tilde & Fanny - 26 juli 2012 21:56

Heej! Kom precis hem från Zumban! Det var jätte kul som alltid men jag fick jätte ont i magen :/ aja skriver väll imorgon ! Hejdå
Kraam Tildus!<3

Presentation


Hej! Vi är två glada tjejer som kommer bjuda på en massa bilder och annat kul. Du kan också rösta på hur du vill att vi ska förbättra vår blogg! Kommentera♥

Sök i bloggen

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad kan bli bättre på bloggen? ♥
 Fler bilder!
 Börja videoblogga!!
 Mer text i inläggen!
 Mer mode!
 Mer musik!
 Blogga oftare!
 Mer tävlingar!
 Skriv vad vi ska göra(typ ett uppdrag)!
 Mer matlagning/bakning!
 Kommentera om det e nåt annat

När du ändå är här så gå in och skriv :) (:

Arkiv

Länkar

Mus

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards