tisaSH

Alla inlägg under november 2010

Av Tilde & Fanny - 29 november 2010 08:31

Hej alla läsare!Förlåt att jag inte skrev nått igår.Men jag var på sofies kallas därför han jag inte skriva nått.Men idag kan jag skriva för jag är sjuk:(Nu ska jag nogå och titta på tv hej då!







kramar Tilde  ps:jobbigt

Av Tilde & Fanny - 27 november 2010 18:45

Hej nu har jag kommit hem jag orkar inte skriva så mycket men det var det jag ville säga.loggar in på moviestarplanet.se nu hej då     










kram Tilde<3

Av Tilde & Fanny - 27 november 2010 17:32

Hej igen jag har svarat på några av era kommentarer och jag har tittat i min gäst bok jag vill bara säga en sak.Tack mathilda jag tycker du också är bäst!!!Hej då och vi ses på måndag i skolan Mathilda!







kram Tilde  Jag är ledsen att jag inte var inne så mycket förut:(ska vara inne mer nuxD

Av Tilde & Fanny - 27 november 2010 17:04

Hej alla läsare!Just nu är jag hemma hos mina kusiner.Eftersom Timmy min kusin fyller år.Vi har det jätte kul.Jag har fått några böcker.de verkar jätte spännande.Vi har diskuterat lite om julen vad vi barn önskar oss och så.Men jag vet inte vad jag ska ge till de i min familj Tussan kan ju få nån katt lek sak eller nått sånt men mamma,pappa och Christopher vad ska de få?Jag får väll tänka på saken.Ja snart är det ju jul.Det var ju tur att jag fick låna deras dator.Men jag kanske inte kan skriva när jag kommer hem.För då kanske vi ska ha lite mys pys okej kanske inte mys pys men vi ska göra nått kul i alla fall.Idag har jag varit inne på moviestarplanet.se väldigt mycket om ni har nån gubbe så kan ni kanske skicka en kommentar vad er gubbe heter jag kan säga att jag har rätt så många gubbar men de jag är inne mest på heter tilde_17 anjelicka_500 och mt00.Mt00 är inte så jätte rik men tilde_17 är ganska rik och anjelicka_500 är vip och inte super rik men rätt så.Men snart ska jag nog gå upp till de andra och äta pepparkakor och ost.*mums*Jag läncktar verkligen till jul när man får paket,träffa släkten,får äta pepparkakor,prins korvar,köttbullar och massor med annat gott.Längtar ni till jul?Men nu ska jag kanske gå ditt upp och vara med de andra och äta pepparkakor eller spela nått roligt spel eller kanske läsa andra bloggar.så hej då!!!!!!!





stora kramar Tilde   ps: Min kompis Andrea  ringde mig idag!Och det var så coolt i ett skyllt fönster så fanns det tavlor på Andrea och hennes lille bror!

Av Tilde & Fanny - 27 november 2010 09:41

Jo på tall om bloggen.Så finns det en liten typ vad ska man sega men där man röstar vad vi ska förbättra på vår blogg.Så är det väldigt många som har röstat på mer musik.Men jag är jätte ledsen men vi kan nog inte ficksa så mycket mer musik.Nu när Saga inte är här för jag är inte så bra på det eller man kanske ska säga att jag inte kan göra det.Jag är så ledsen!Men jag kan verkligen inte!Ja nu kanske det gör er sura eller så.Men jag hoppas att ni inte lämnar mig för ni betyder så mycket för mig så snälla lämna mig aldrig ni betyder bara så mycket för mig!!!!!Men jag kan nog inte skriva mer för jag lova mamma att göra läxorna men hej då!!!!!

Av Tilde & Fanny - 27 november 2010 09:17

Godmorgon jag har precis vaknat.Kl är 9:20.Mamma ligger och tittar på tv,Pappa sover ochTussan vet jag inte vad hon gör kan titta vänta lite bara.Tussan ligger på stryk brädan.Christopher är inte hemma han är hos sin mamma.Ja jag vet inte om jag sagt det men vi har inte samma mamma men samma pappa.Och jag sitter framför datorn och skriver till min blogg.Jo jag glömde att sega till er läsare att min mamma och pappa har gift sig.de gifte sig i hm... ska fråga vänta lite. 5 november gifte de sig.Ni kan ge en kommentar och skriva om era föräldrar har gift sig.Vi hade en liten efter fest efter de hade gift sig.Det var totalt 16 som kom.Det var jätte kul:)Men lite pinsamt.Men nu är de gifta så nu är det klart.Men jag måste erkänna att man blev jätte rörd.Men jag kanske ska logga in på lite andra bloggar nu.Jo jag vill verkligen se den nya herry potter.dem flästra har äckert sett harry potter.Men nu ska jag göra mina läxor så hej då!!!!





kramisar Tilde  ps: tråkigt med läxor tycker du det

Av Tilde & Fanny - 26 november 2010 20:23

Hej alla läsare!Jag vet verkligen inte vad jag ska göra jag har varit inne på min kusins blogg hon heter michaela forni.Jag visade min pappa min blogg och sen har jag inte gjort så mycket mer.Men jag vet att jag har frågat det många gånger ideg men vad ska jag göra?!Jag ska nog läsa andras bloggar så hej då




kram Tilde<3ps:ge mig en komentar så kan du skriva vad din blogg heter så kan jag kanske logga in på din blogg men hej då och he det så bra:)

Av Tilde & Fanny - 26 november 2010 19:22

Hej igen!Nu har vi varit i hanige centrum.Det tog lite längre tid en vad jag trodde.Men nu är jag i alla fall hemma det är ju det som räknas eller hur?Det blev ett present kort på bokhandeln i alla fall.Vi åt kina mat och det var jätte gott*mums*Men nu är frågan vad ska jag göra?Men jag skriver nog en stund till!Om jag ska erkäna så kändes det som om jag glömt bort bloggen men nu kommer jag ihåg den.Så händer det när man har mycket att göra.Har ni mycket att göra ge en liten kommentar om ni har mycket att göra eller inte.Men jag kan säga att jag har jätte många saker att göra.Jag har minst 4 läxor att göra(tråkigt)men jag måste väll jag kanske kan logga in på bloggen sen och skriva lite vi får se som sagt så kan jag inte lova nån ting.Sen får jag ju inte glömma att äta godis och chips och massor med annat gott.Det är så skönt när det är helg man bara längtar!Jag måste ringa Fanny sen och säga att jag har börjat skriva på bloggen igen kommer ni håg vem Fanny är ni som inte kommer ihåg eller ni som inte har hört talas om henne ska få veta det nu.Jo Fanny är min bästis hon går i min klass.Hon är jätte snäll lika snälla som ni läsare är jag älskar er verkligen jätte mycket.Ni betyder en hell del för mig ni vet inte hur mycket ni betyder för mig ni gör allt så mycket lättare.Men nu ska jag ringa Fanny jag berättar vad hon sa sen *ringer*Jag ringer just nu.Nu pratar jag med henne.Men nu har det ju börjat komma snö vad tycker ni om det jag tycker att det är rätt kul men kallt.Men hoppas det inte blir lika kallt som föra året.Men vi får se.Jusdet Fanny på minde mig om att man ska få öppna jul kallendern på onsdag.Och på söndag så är det advänt.Jo imorgon ska vi sätta upp jul sakerna det ska bli jätte kul för jag älskar att sätta upp jul pynt.Men jag kanske måste logga ut nu men vi ses väl kanske imorgon vi får se ha det så bra så länge hej då





stora kramar Tilde  ps:mums kina mat:)

Presentation


Hej! Vi är två glada tjejer som kommer bjuda på en massa bilder och annat kul. Du kan också rösta på hur du vill att vi ska förbättra vår blogg! Kommentera♥

Sök i bloggen

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad kan bli bättre på bloggen? ♥
 Fler bilder!
 Börja videoblogga!!
 Mer text i inläggen!
 Mer mode!
 Mer musik!
 Blogga oftare!
 Mer tävlingar!
 Skriv vad vi ska göra(typ ett uppdrag)!
 Mer matlagning/bakning!
 Kommentera om det e nåt annat

När du ändå är här så gå in och skriv :) (:

Arkiv

Länkar

Mus

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards