tisaSH

Alla inlägg under oktober 2012

Av Tilde & Fanny - 27 oktober 2012 09:10

Heej!
Just nu är vi i Gävle! Vi kommer fram till Åre typ klockan 1 :) Tilde har precis vaknat eftersom jag råååkade väcka henne...Men vi har det bra här på tåget! Här kommer lite bilder ;)

//Fanny och Tilde som försöker somna om ;) <3

Av Tilde & Fanny - 27 oktober 2012 09:10

Heej!
Just nu är vi i Gävle! Vi kommer fram till Åre typ klockan 1 :) Tilde har precis vaknat eftersom jag råååkade väcka henne...Men vi har det bra här på tåget! Här kommer lite bilder ;)

//Fanny och Tilde som försöker somna om ;) <3

Av Tilde & Fanny - 26 oktober 2012 19:14

Hej! Jag och Fanny kommer inte kunna skriva något på en vecka ungefär eftersom Fanny hänger med mig till Jämtland :) Snart ska vi kolla på X-factor och ha lite myspys :3 Nu ska vi packa det sista puss :*
Kraam från Tilde!! :D

Av Tilde & Fanny - 25 oktober 2012 21:40

Heej! Det snöar nu... Kul men ändå inte men aja... Instagram och Facebook är typ över svämmat med statusarna "snö<3" eller "det snöar"
Kraam tilde

Av Tilde & Fanny - 25 oktober 2012 20:04

Heej!
Har gjort nåt så min mobil e helskum! Tror jag vet hur man ändrar tillbaka så,att den blir normal... Kanske kommer bilder sen! :)

Kramar från Fanny! ??????

Av Tilde & Fanny - 24 oktober 2012 10:12

Heej! :3 idag fyllde parri år så i fick muffins :D tack parri!! :*
Bilder<3

Av Tilde & Fanny - 22 oktober 2012 10:00

Heej! Jag fyllde ju år i lördags, tyvär kunde jag inte skriva! Men jag lägger ut några bilder. Jag har fått massa fina presenter men har inte tagit kort på allt. Igår var vi på någon antik loppis eftersom mamma ska ha nya möbler till hennes nya salong :D I fredags var kompisarna hos mig för att dom skulle fira mig! :3 här kommer lite kort på det jag fick, fick massa mer men tog inte kort på allt<3 nu ska vi ha slöjd kram! Förresten jag läser en bok som heter "kram från Alice" den är jätte sorglig, det handlar om en tjej som blivit av med sin pappa och lille syster i en bil olycka och hennes mamma har stuckit så nu får hon bo hos sin mormor o.s.v Nu börjar vi snart kram Tildus ;)

Av Tilde & Fanny - 20 oktober 2012 11:20

Heej!
Jag e skit trött men det var kul igår!!! La inte upp nån bild på min outfit för jag orkade inte men NU kommer en bild istället ;) Mitt hår ser skumt ut... Men hoppas ni ser endå!


//Fanny! <33



Presentation


Hej! Vi är två glada tjejer som kommer bjuda på en massa bilder och annat kul. Du kan också rösta på hur du vill att vi ska förbättra vår blogg! Kommentera♥

Sök i bloggen

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad kan bli bättre på bloggen? ♥
 Fler bilder!
 Börja videoblogga!!
 Mer text i inläggen!
 Mer mode!
 Mer musik!
 Blogga oftare!
 Mer tävlingar!
 Skriv vad vi ska göra(typ ett uppdrag)!
 Mer matlagning/bakning!
 Kommentera om det e nåt annat

När du ändå är här så gå in och skriv :) (:

Arkiv

Länkar

Mus

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards