tisaSH

Alla inlägg under januari 2011

Av Tilde & Fanny - 27 januari 2011 16:49

Hej igår var det öppet hus i vår skola.Vi hade lotteri i vårt klass rum.Det var jätte kul jag gav tre böcker,chocklad och några konstiga spa saker hehe.Allt blev sålt.

Men nu leker jag med fanny.Det är jätte kul.Men nu ska vi gå ner och ha fot krig :Phaha skoja fanny ska hem nu hej då:(





kram tilde:(

Av Tilde & Fanny - 18 januari 2011 18:07

Hej har haft mag sjuka.Jag har varit inne på msn.Jag spyde 6 gånger på en kväll.Jag har mycket att säga men jag ska titta på tv nu så jag måste sluta hej då!!!!

Av Tilde & Fanny - 16 januari 2011 15:17

Hej alla läsare jag är jätte ledsen att jag inte skrivigt så mycket men jag har i alla fall varit och handlat kläder i haninge centrum idag.Jag handlade två byxor och två tröjor och en typ kofta eller vad man ska säga :)Snart kommer min faster och hennes man och de hämtar min store bror hos hans mamma.Då ska vi ficka och igår så gjorde vi om lite min store bror ska snart flytta  ut till rummet bredvid gararket. Han behöver bara en säng så kan han sova där:)Fast han ska bara ficka med oss nu sen ska han åka tillbaka till sin mamma.Så pappa kan jobba i hans rum ifred så hans gamla rum är gäst rum nu.Pappa ska göra om mitt rum i sommar.Jippie jag längtar.Fast det jag skulle säga igentligen var att när min store bror kommer så ska han fixa msn till mig.Kanske skriver mer när vi fikat hej då jo vi åt på taco baren när vi var i haninge centrum.Men hej då.Kanske ska bytta topp bild  snart men hej då!!!Oj nu kommer de så hej då vi ses!!!



Tilde :):):):)Ps:ses!!

Av Tilde & Fanny - 7 januari 2011 11:50

Några bilder på sol ned gången!!!<3        romantiska va tänk att sita där med dina vänner och bara pratta :)

Av Tilde & Fanny - 7 januari 2011 11:24

Hej Idag ska jag till farmor.Fast jag fick ta med datorn så kanske kan göra något inlägg men inte så många för jag måste ju vara med farmor lite också.Men jag såg på min fråg sak där jag har skrivit vad som vi ska för bättra på bloggen.Där såg jag att nån hade röstat på mindre text :OSå jag skriver inte så mycket på bloggen längre men det är ju inte bara för det jag har inte så mycket tid nu när det är jul lov.Ja på tisdag börjar jag skolan i gen.Ja då får man ju träffa alla sina kompisar.Jag läncktar faktist lite men inte mycket alls.Men man vill ju träffa sina vänner i alla fall jag :)Fast inte killarna :D De är så jobbiga.Men christopher=Min store bror och hans kompis kommer snart.Så jag ska nog kamma håret så jag inte ser ut som värsta trolet i håret :Dhaha ockej så illa kanske det inte är men endå.Jag tar kammen som jag fick av christopher i jul klapp.Jag önskade mig en kam för den andra kammen försvinner hella tiden :DMen jag ska försöka vara inne lite mer.Men jag kan inte lova.Hej då




Kram tilde/tisa

Av Tilde & Fanny - 6 januari 2011 10:59

Hej jag har sovit över hoss min kompis Stepharnie.Nu sitter jag frammför datorn och Stepharnie också.Vi ska starta en ny gubbe på moviestarplanet.se.Men nu ska jag nog hjälpa henne så hej då så länge skriver kanske mer lite senare hej då!!!





kram tilde/tisa

Av Tilde & Fanny - 1 januari 2011 13:40

Hej alla läsare förlåt att jag inte skrivigt på länge.Men i alla fall så vill jag säga gott nytt år!!!Hoppas ni haft ett super år 2010.Men nu är det 2011!Men jag har varit på bio i förigår.Jag såg harry potter den var super bra!!!Sen så har jag varit i hanige centrum med Jennifer.Jag köpte några skit snygga skor!Nästa dag skulle jag till hanige centrum igen med min familj.Då köpte jag ett till par skor de var också skit snygga.Snart kommer Mira ringa för vi skulle leka.Men jaa... Nu har jag inte så mycket att säga.Det är typp det jag gjort när jag inte skrivigt någonting.Men eftersom jag inte skrivigt så är det nog många som slutat läsa min blogg.Men nu måste jag sluta hej då!!!!




kram tilde/tisa  ps:när ringer de?! 

Presentation


Hej! Vi är två glada tjejer som kommer bjuda på en massa bilder och annat kul. Du kan också rösta på hur du vill att vi ska förbättra vår blogg! Kommentera♥

Sök i bloggen

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad kan bli bättre på bloggen? ♥
 Fler bilder!
 Börja videoblogga!!
 Mer text i inläggen!
 Mer mode!
 Mer musik!
 Blogga oftare!
 Mer tävlingar!
 Skriv vad vi ska göra(typ ett uppdrag)!
 Mer matlagning/bakning!
 Kommentera om det e nåt annat

När du ändå är här så gå in och skriv :) (:

Arkiv

Länkar

Mus

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards