tisaSH

Alla inlägg under november 2011

Av Tilde & Fanny - 21 november 2011 14:43

Heejsan!




Kramiizzar Teddy!

Av Tilde & Fanny - 19 november 2011 11:21

Hej! Ska på fest eller vad man nu säger:P Ska till tjejmiddag säger vi! Det ska bli jätte roligt!!! Imorgon är det Zumba och en till tjejmiddag :D Jag har tvinga pappa att vi ska köpa en godis kalender. Med klubbur,mentos m.m Men nu ska jag inte sukta er även fast det skulle vara rätt kul   Haha, skön smalie :P Som Fanny säger! :D Jag vet inte om jag sagt något om dans dagen? Men jag berättar igen isf. I onsdags hade vi en dans dag. 4-5 var med. Vi hade grupper (Man fick inte välja själva:((( ) Men de som jag kommer ihåg i min grupp är:

Fanny

Mathilda

Isabella

Cornelia

Parichart

Felix

Robin k

Tove

Lukas


Sen kommer jag inte ihåg fler :P Hehehe


Men föst hade grupp hip hop. Det var jätte roligt! Det var några nior som lärde oss. De var jätte duktiga, efter Hip Hopen gick vi till street dansen. Vår idrotts lärare hade den, fast hon var inte SUPER ducktig :P Men hon går ju inte på dans så... Men sen gick vi till gula huset och titta på film!!:D Vi titta på step up 3. Den var jätte bra!!! Fast vi kolla på en liten bit sen gick vi och åt och efter att vi ätit så titta vi klart på filmen. Det var en dans film det var derför vi titta på den :P Och sen sluta vi vid ett och mamma kom och jag fick gå på utveckligs samtal! :( Tråkigt!!! Men jag har uppnåt alla målen i alla ämnen( Stolt ) Men nu ska jag ta en glass :D Men ja det var det vi gjorde på dans dagen. Och på torsdag ska vi till Tom Tits!!! :D Och nästa vecka på tisdag tror jag det var, då ska vi ha hälsådag :/ Men nu ska jag sukta er och lägga ut en bild på glassssssssssssssss...     Hitta ingen bra mohahahah smile så gris smilen fick duga! -_- 



Kramizzar Teddy! ;) 


Av Tilde & Fanny - 15 november 2011 13:53

Heeej!♥ Kom precis hem från skolan =) I skolan så skippa vi idrotten :D Så vi sluta ca en timme tidigarare! Yeeyy! Imorgon ska vi ha dans dag. Min grupp kommer börja med hip hop 


Min grupp som jag vet:

Fanny

Tilde

Isabella(Den nya tjejen i klassen)

Mathilda

Felix=(


Och de andra vet jag inte:( Heehe...

Anars har vi inte gjort så mycket :/ 

Vi ått någon brocolifile:S 

Fanny är med Izabell. Jag skulle vara med Maja men hon skulle lagga mat och Städa toaletterna idag :( 

Anars har jag inget roligt att säga. Meeen ja... Bye! ♥ :)



Kramizzar Teddy! :)

Av Tilde & Fanny - 13 november 2011 13:47

Heejsan! <33 Som ni kanske sätt har vi satt ut en klocka på bloggen!? Vi undrar nu är det något ni tycker vi måste ha? Så kanske nästa gång du kikar in så finns just det du vill ha?! Men vi kommer testa lite och så. Första dagen kanske det är enna bakrunden nästa en annan eller kanske en ny kl vem vet ? =) Nu är vi hos Tilde=) Förresten har ni grattat era pappor idag? Det är ju Farsdag<3 Vi kommer föresten också ha en vinter header sen:) Eller topp bild vad man nu vill säga ;) Idag hade vi Zumba,det var jättekul! Det roligaste är Battle. Men vi orkar inte förklara vad det är i DAG. 

Men nu ska vi se om vi kanske kan lägga ut några bilder vid sidan :) Hoppas ni kommer gilla de!!



Kramizzar Eddy & Anta<33Hehehe :P

Av Tilde & Fanny - 12 november 2011 22:29

Heeeej! Detta är det tvåhundrade inlägget!:o Och sammanlagt på bloggen har vi laggt upp 752 bilder! :D Men igår hade vi klassfest! Det var jätte roligt!!! Men ja, idag kom Tilde hit vid 6 innan hade hon varit på kalass hos sin kusin :) Och Fanny har sovit och tittat på tv idag xD Men idag ska Tilde sova hos Fanny eftersom vi har Zumba imorgon! :D Ja, men snart ska vi sova :( Så inlägget blir inte så långt!! Men Fanny håler på att somna nu så det är bäst vi går och sussar lite xD   Fanny ville lägga ut den ( Och LITE Tilde också ;) ) Ja men nu äj Fanny tjöt( Som hon säger ) Men grattis bloggen för 200:rade inlägget!     :) Grattis här kommer en bild eller två för dig bloggen!!!!

 

Förlåt att bilden inte var så fin men det blir ännu bättre när det är 300 inlägg!!!



Kramizzar Tildis & Anta    Love you Bloggen! <3333 :)

Presentation


Hej! Vi är två glada tjejer som kommer bjuda på en massa bilder och annat kul. Du kan också rösta på hur du vill att vi ska förbättra vår blogg! Kommentera♥

Sök i bloggen

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad kan bli bättre på bloggen? ♥
 Fler bilder!
 Börja videoblogga!!
 Mer text i inläggen!
 Mer mode!
 Mer musik!
 Blogga oftare!
 Mer tävlingar!
 Skriv vad vi ska göra(typ ett uppdrag)!
 Mer matlagning/bakning!
 Kommentera om det e nåt annat

När du ändå är här så gå in och skriv :) (:

Arkiv

Länkar

Mus

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards