tisaSH

Alla inlägg under januari 2012

Av Tilde & Fanny - 21 januari 2012 12:23

Besök denna underbara blogg! (: 



                                   Sarkild.blogg.se




Kraam!<3

Av Tilde & Fanny - 21 januari 2012 12:01

Heeej svejs,Tilde här ;) Som Fanny sagt är vi beroende av Sims(3)<3

Men jag kanske kan lägga upp några fina bilder ? =) <3 

Villken färg skulle du helst villja ha?

    Villken av de här färgerna skulle du helst villja ha på ditt hår?

Villken vill du ha?

    Fin?

Villken färg gillar du mäst på rosor?

    Cool! :DD

   Villken är coolast/finast? 



Kraam!<3 

//Teddy

Av Tilde & Fanny - 20 januari 2012 14:21

Heeej!!!

Ledsen att jag inte skrivit på jättelänge!!!!!! Men har spelat Sims(3). Äntligen fredag 

Måste köpa choklad(liiiite beroende).Men det har inte hänt nåt speciellt på sistone. Men jag har inget att skriva men bilder kommer♥

 Så fin! Men ändå sorglig=(

  Älskar den här bilden!!!

Det var lite regnbågs-tema;)


Kram Fanta ^w^

Av Tilde & Fanny - 9 januari 2012 12:22

Heeejsan! <3 :) Fanny sov ju över här igår :) Sen kom Sibel nästa dag :DD Vi var ute med Hannah,Sofie,Mathilda & Felicia. Fast jag frös typ igäll :( Men aja, anars har jag inte gjort något annat :(( Och tack ännu en gång för det gulliga inlägget!!! <3 :) 


Tilde =)

Av Tilde & Fanny - 7 januari 2012 10:50

Heej=)

Jag kom nyss till Teddy och snart åker vi till Haninge Centrum ♥ Jag har ett presentkort på H&M och Teddy har också presentkort på H&M och hela Haninge Centrum.Teddy har ju skrivit jättemkt på bloggen idag och igår! Jag kommer inte på

så mkt att skriva för det händer aldrig nånting i mitt tråkiga liv=P Nej,men jag har liksom ingenting intressant att skriva om men jag försöker komma på nåt att skriva ändå ;) Jag kan lägga ut en bild på...Katy Perry och en liten kanin=)

 Katy med hennes parfym Purr(tror vi att den hette)

 Katy med en jättestor glass(den ser god ut)

  Katy med hennes smurfklänning

   Och en liten kanin<333

Det var allt 

Kram Fanta och Teddy    

Av Tilde & Fanny - 7 januari 2012 10:13

Heej titta i inlägget jag gjorde senast så vet du vad man vinner,hur man gör o.s.v




Fråga:


  





läs det senaste inlägget!<3




//Teddy    

Av Tilde & Fanny - 7 januari 2012 09:26

Heeej! Idag ska jag & Fanny åka till Haninge Centrum ju :D (Som jag skrev igår) Ja, men jag börjar med att lägga ut lite bilder på böker :/ <3 Har ju lånat några av Sibel i min klas :)

         Fick i JulKlapp:




       



Lånat av Sibel men:

Läser =) <3 

    Läst!<33 (Jätte bra)

Läst xDD

    Den här har jag inte läst men den här har samma författare som den jag läser nu<3 (Sambotage)


Haha, nu var dom slut ! Lista: Böker,bilder,tävling &Frågestund =)


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


                                                Frågestund!<3




Så ska man göra : Ni kommer få stäla massa med frågor till mig! <3 Vad som hälst...

Te.x Villket är ditt favvo djur eller så kan man bara skriva te.x Dator/Tv?

Så svarar jag så fort jag kan! Men kommetera det eller skriv det i frågerutan :DDD 

Man får fråga hur många frågor som hälst var!!!! Så fråga på!! :D Ni får svar av både mig och Fanny=) Så om ni te.x frågar Vad är erat favvo djur? Svarar vi kanske : Fannys:Kanin  Tildes:Katt 


Ingen fråga är för dum!<3

   


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


                              Tävling!♥



Så här gör du: Jag kommer göra ett nytt inlägg snart där jag kommer ge er en fråga, ni ska kommentera erat svaret (Det ni tror) Som pris kommer ni få: Jag skriver din blogg/sida på länkar, Du får välja header, Jag skriver ditt namn på min hand eller jag lägger ut valfri Video/Bild =) (DU FÅR VÄLJA PRIS)

Jag kommer skriva detta i det andra inlägget också!! Man får bara skicka in ett svar en gång!


Hur vinner du: Om du skickat in rätt svar först av alla !



1:a: Varfritt där uppe.

2:a: Valfi video/bild

3:a: Varfi bild =)


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


 

//Teddy   



Av Tilde & Fanny - 6 januari 2012 21:10













Heeej igen :P jag var ''tvungen'' att göra ett till inlägg till... Ja, som rubriken lyder kommer lite coola bilder med frågor och förhoppnings vis svar? Ja istället för söta bilder lite coola bilder :)


  Fråga ett: Vem vill inte ha en Hamburgare säng? :o Kanske nästa köp på listan ;) Men tror ''DU'' den är skön? 

Fråga två: Ä dom inte bara för coola?! Undrar vad man laddar ner på dom hamburgare? Var brukar du äta Haburgare? Max, Mc donalds, Sibylla, Vega baren, eller kanske hemma?

     Fråga tre: Vem har inte tjattat om en sån? Villken färg skulle din kran slitas på mäst? Kallt varmt eller vem vet...? 


Lite coola bilder bye bye!


Kram Teddy  

Presentation


Hej! Vi är två glada tjejer som kommer bjuda på en massa bilder och annat kul. Du kan också rösta på hur du vill att vi ska förbättra vår blogg! Kommentera♥

Sök i bloggen

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad kan bli bättre på bloggen? ♥
 Fler bilder!
 Börja videoblogga!!
 Mer text i inläggen!
 Mer mode!
 Mer musik!
 Blogga oftare!
 Mer tävlingar!
 Skriv vad vi ska göra(typ ett uppdrag)!
 Mer matlagning/bakning!
 Kommentera om det e nåt annat

När du ändå är här så gå in och skriv :) (:

Arkiv

Länkar

Mus

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards