tisaSH

Alla inlägg under maj 2013

Av Tilde & Fanny - 29 maj 2013 21:07

Hellu, längesen jag bloggade nu, ledsen för det! Men vi har vart på Grönan o jag åkte Eclipse :O Va fett kul men trodde jag skulle ramla ner.. Och idag hade jag och några vänner sönder en lampa i skolan.. :/ Det va skitpinsamt(ja,vi e klumpiga!) Men det jag skulle säga var att jag har skaffat ask, precis som typ alla andra, hehe ;) Men gå till min sida o fråga nåt! (Svarar inte på för privata och om du skriver taskiga grejer anonymt så en du en uppstoppad gris!!) Men gå in på http://ask.fm/Fancyfanny17 och fråga nåt :) <3

//Fanny ^^

Av Tilde & Fanny - 17 maj 2013 18:31

Heej!
Jag tänkte visa några artister som jag lyssnar mycket på :) Kanske ska lägga upp låtar från Youtube som förut! Men här är artisterna(mest house och typ pop men lyssnar på det mesta) så om ni inte har nåt att lyssna på kolla på min lilla lista ;)

//Fanny ^^

Av Tilde & Fanny - 14 maj 2013 20:42

I skolan gjorde vi inte så mycket,
Men när vi slutade gick vi
Hem till Fanny och bjöd på tårta
Som vi bakde till Andrea som
"Välkommen hem" present.
I vanliga fall är jag inte så förtjust
I tårta men den var helt okej.

//Tilde

Av Tilde & Fanny - 13 maj 2013 16:06

Hej, ledsen att jag inte skrev igår men jag var ute och körde cross och lärde mig att faktist att växla

till tvåan. (stolt) 


Iallafall så är vi hos Fanny just nu, jag och några kompisar ska överaska en

tjej som kommer hem från Rom idag, men skriver senare hur det gick och vad vi gjorde,

eftersom hon kanske läser det här.


Har inte så mycket mer att skriva och eftersom jag är inne på Fannys dator så vet jag inte 

om hon har några roliga bilder, men ska se vad jag kan hitta ! ;)





 

En bild på Fanny från i vintras någon gång.

 

En bild på mig från i vintras när vi var i Jämtland, usch mina ögonbryn... 


//Tilde (och Fanny)

Av Tilde & Fanny - 11 maj 2013 21:12

Heelluu ^^

Idag har jag haft dansuppvisning med min streetdance-grupp :) Det var skitkul och alla sa att vi var den bästa gruppen :D Haha,nä men jag fick gå upp 20 över 7... Men jag älskar att dansa men nästa termin ska jag spela piano(om det inte är för lång kö) så jag kommer inte gå på dans något mer,tror jag <3 Annars har jag inte gjort så mycket idag,bara kollat på massaaa dansfilmer!! (Jag ÄLSKAR dansfilmer) De senaste jag såg var Step Up och Streetdance 2 :) Nu har jag precis laddat upp mina 600 bilder från mobilen på datan,hehe, har inget att skriva om.. Men längtar till sommarlovet så himla mycket just nu!!! <3 Men ni får lite bilder jag nyss redigerade :)


       


//Fanny :* <3 

Av Tilde & Fanny - 11 maj 2013 20:13

Idag har jag ägnat hela dagen åt att jobba i ett café på Järvas cross bana, som alltså är våran hemma

bana, jag har inte kört där än men när man ser det sådär, fyfan vad man blir sugen på att köra då!

Det var perfekt väder för att köra också, jag drack typ en energie dricka och fick smaka av pappa och Totte och

åt typ 4 korvar, nej nu måste jag börja träna mer. 

Har inte tränat på as länge varit ute och joggat lite på kvällarna med några kompisar men 

anars har det inte blivit mycket träning här inte! 


Vi stod i cafét i 4 timmar, men det var ändå riktigt kul eftersom det är så sjukt trevliga människor

som är medlem i den klubben! Pratade med en kille som kanske var 17-18 någonting som hade

kört sedan han var 4 år och herre gud vad grym han var, känner att jag får klaga lite på pappa för att

han inte började köra tidigare.. 


När man hörde alla motorer ville man ju bara sno någons hoj och köra, haha. 

Jag träffade också på en tjej som var 14 som börjat köra för inte så länge sen

och hon hon tyckte att det var kul att det kom lite fler tjejer, det är synd att det är så få

tjejer som kör men,men.


Jag tog några kort men det var inget märkvärdigt eftersom det var så torrt, skulle bli bättre om det

var lite mer lerigt! Sen hoppade inte papap och min bror så mycket eftersom dom hade så ont från förra gången.


 En liten del av banan, som ni ser så var det väldigt torrt.






Tog ett kort när pappa körde. 









  Och lite utsikt från mitten av banan ungefär.

 

 

//Tilde

Av Tilde & Fanny - 10 maj 2013 12:27

Som  ni kanske märkt tog jag en liten bloggpaus eftersom jag inte hade någon lust att skriva.

Så nu ska jag börja skriva igen och hoppas väll att Fanny också gör det!


Idag vaknade jag runt 10 och låg i sängen en timme, sedan gick jag upp och fixade lite 

frukost som blev en smoothie och en macka med massa grönsaker eftersom

idag var en sådan dag som jag kännde att jag behövde vara nyttig. 

     

Min frukost 


Men nu kom Fanny så jag bloggar väll senare, hare!


//Tilde

Av Tilde & Fanny - 5 maj 2013 14:59

Hej igen, tänkte visa bilder på mitt hår! Kortare än jag tänkt men det är skönt att ha kort hår igen :) Brukade ha det förut och kommer nog ha det ett tag nu (om jag inte tröttnar..) klippte mig i Port 73 på nåt nytt ställe, och jag tyckte de var bra! Men här är en bild på mitt nyklippta hår <33

//Fanny ^^

Presentation


Hej! Vi är två glada tjejer som kommer bjuda på en massa bilder och annat kul. Du kan också rösta på hur du vill att vi ska förbättra vår blogg! Kommentera♥

Sök i bloggen

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad kan bli bättre på bloggen? ♥
 Fler bilder!
 Börja videoblogga!!
 Mer text i inläggen!
 Mer mode!
 Mer musik!
 Blogga oftare!
 Mer tävlingar!
 Skriv vad vi ska göra(typ ett uppdrag)!
 Mer matlagning/bakning!
 Kommentera om det e nåt annat

När du ändå är här så gå in och skriv :) (:

Arkiv

Länkar

Mus

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards