tisaSH

Alla inlägg under maj 2010

Av Tilde & Fanny - 30 maj 2010 15:05

Idag har jag lekt med Fanny.Vi gick till tyresta  och titta på alla djur och fick vi hade jätte kul.I mårgon ska jag till skolan igen(tråkit)vi  ska ha frilufsliv imorgon.Jag och Fanny har hoppat studsmatta varit i tyresta och spelat dator vi har haft jätte kul.Snart ska vi ha fot krig och kuddkrig sen ska vi spela dator igen.Vi har smsat varan hella morgonen.Det har varit fint väder när vi var i tyresta sen börja det rengna litte.Men nu ska vi ha fotkrig och kuddkrig så klart men hejdå hoppas ni får en bra dag.





kram Tilde  och  Fanny  

Av Tilde & Fanny - 28 maj 2010 19:52

Idag har Jennifer följt med mig hem. Vi har hoppat studsmatta och spelat dator så klart.Det var synd att Anna inte gick vidare igår.Jag har ättit pizza (mums)det var jätte gott.Min katt Tussan har skadat sig synd va?Jag ska ringa Fanny nu så hejdå ganska kort inlägg men endå.Det var väldigt fint väder.  







kram Tilde   Hejdå!



  

Av Tilde & Fanny - 25 maj 2010 17:17

                                  VISST VAR DOM SÖTA?JO MATHILDA HAR FÖLJT MED MEG HEM.VI SPELA  PANFU .






KRAM TILDE  






































































































Av Tilde & Fanny - 25 maj 2010 17:17

                                  VISST VAR DOM SÖTA?JO MATHILDA HAR FÖLJT MED MEG HEM.VI SPELA  PANFU .






KRAM TILDE  






































































































Av Tilde & Fanny - 23 maj 2010 19:21

Hej!!! Forlåt att  jag inte skrivit något! Idag så gick vi på bio! Vi såg draktränaren i 3D. Den var USEL! Den är MYCKET bättre på bok... Just nu har jag ont i huvudet och halsen:(

Får nog ta det lugnt på gympan imorgon ... Det blev ett kort inlägg jag vet men det har inte hänt något... Hejdå!


Kram Saga    

Av Tilde & Fanny - 23 maj 2010 09:19

Igår  såg  jag  på tetanik  och idag kanske vi ska köpa den det ska bli jette kul.Den är väldigt sorjlig det är en båt som åker in i ett isblok och båten sjunker  och masor åker ner i vattnet  och vattnet är jette kalt så det är jette många som dör för det är så kallt.Det sorligaste är att det hänt på riktit för många år sen.Och jag ska kanke leka med Fanny idag.Snart ska jag gå in på panfu jag hetter miafia där.måste logga ut.






kram Tilde   

Av Tilde & Fanny - 19 maj 2010 19:40

Idag följde Fanny och Maja med mig hem vi hoppastudsmatta  och spela dator vi hade det jette kul.På studsmattan lekte vi en lek som heter 123rumpa man ska räkna till tre sen seger man rumpa och hoppar ner på rumpa och ser vem som flög mest den vinner.Snart skulle vi gå till konsum men vi får se om det blir nåt.Jag har presic duchat.Imorn ska vi bada på torvala med fritids jag vill nog inte följa med vi får nog se.På lörda ska jag kanke åka till gröna lund men det kanke inte går vi får se så jag kanke inte skriver nåt då.Och som jag brukar säga så var det väldigt fint väder idag.Hoppas det är lika fint väder hella vekan.Jag måste logga ut nu. OJ longt inlägg det blev idag.hoppas ni fick en lika härlig dag som jag fick idag.hej då!  




kram Tilde  


Av Tilde & Fanny - 18 maj 2010 14:41

Fanny har följt med mig hem.Vi har precis spelat panfu vi kanske lågar in senare igen och vi kanske hopparstudsmatta sen.Som jag sagt på ett annat inlägg så är Fanny min bästis.Och Fanny älskar kaniner och jag med så klart!!!!  Det  var  väldigt fint väder det skulle bli fult väder ikväl(tråkit)  






kram Tilde och Fanny  



litte kort inläg men ändå vi skrev ju nåt:)

Presentation


Hej! Vi är två glada tjejer som kommer bjuda på en massa bilder och annat kul. Du kan också rösta på hur du vill att vi ska förbättra vår blogg! Kommentera♥

Sök i bloggen

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad kan bli bättre på bloggen? ♥
 Fler bilder!
 Börja videoblogga!!
 Mer text i inläggen!
 Mer mode!
 Mer musik!
 Blogga oftare!
 Mer tävlingar!
 Skriv vad vi ska göra(typ ett uppdrag)!
 Mer matlagning/bakning!
 Kommentera om det e nåt annat

När du ändå är här så gå in och skriv :) (:

Arkiv

Länkar

Mus

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards