tisaSH

Alla inlägg under augusti 2012

Av Tilde & Fanny - 11 augusti 2012 21:00

Heej,jag känner mig jättetaskig men jag antar att ni inte blev superarga på mig när jag skrev att jag skulle lägga upp ett kort på mig,jag tror att de flesta vet hur jag ser ut! <3 Men för säkerhets skull kommer en bild iallafall
//Fanta :)

Av Tilde & Fanny - 11 augusti 2012 20:56

Hallojsan! :D är med Fanny här får ni lite bilder! :DD
Bye!
Kram Teddy &fanta! <3

Av Tilde & Fanny - 11 augusti 2012 11:05

Hello :D <3
Idag ska jag vara med Fanny och Maja bye! :) <3

Av Tilde & Fanny - 9 augusti 2012 14:28

Haii! ? idag ska jag och Fanny på Zumba tror jag!... Har inget att skriva så Jaa, hejdå! :) :)

Av Tilde & Fanny - 9 augusti 2012 12:02

Heej alla söta! 

Idag ska jag baka(om jag orkar...)blåbärscupcakes med vitchoklad-frosting! :) Det låter så lyxigt när jag skriver sådär men egentligen är det vanliga blåbärsmuffins med vitchoklad på ;) Och jag tänkte lägga upp bild på hur jag ser ut idag men jag gör det senare när jag blivit piggare(har inte ätit frukost än... hehe♥ Så fler inlägg kommer senare,från mobilen! //Fanny ☺

Av Tilde & Fanny - 7 augusti 2012 12:24

Här kommer lite bilder eftersom det blir konstigt på min mobil ifall jag lägger in många bilder:(
Kraam Teddy

Av Tilde & Fanny - 7 augusti 2012 12:22

Heej, ledsen att jag inte skrivit men har bara badat;) idag ska jag vara med Fanny ska gå snart så hej då
Kraam Tildus:)
Under Sofie har ritat :D

Av Tilde & Fanny - 5 augusti 2012 13:58

Heello! :D här under får ni se dagens Outfit :) Jaa, idag ska jag inte göra så mycket... :/ Fanny ska till sin mormor..
Kraam teddy:)ps: dagens Hiss och Diss;)

Presentation


Hej! Vi är två glada tjejer som kommer bjuda på en massa bilder och annat kul. Du kan också rösta på hur du vill att vi ska förbättra vår blogg! Kommentera♥

Sök i bloggen

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad kan bli bättre på bloggen? ♥
 Fler bilder!
 Börja videoblogga!!
 Mer text i inläggen!
 Mer mode!
 Mer musik!
 Blogga oftare!
 Mer tävlingar!
 Skriv vad vi ska göra(typ ett uppdrag)!
 Mer matlagning/bakning!
 Kommentera om det e nåt annat

När du ändå är här så gå in och skriv :) (:

Arkiv

Länkar

Mus

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards