tisaSH

Alla inlägg under december 2010

Av Tilde & Fanny - 22 december 2010 13:44

                                

Av Tilde & Fanny - 22 december 2010 13:41

Jo jag la ut några bilder för en stund sen ville bara säga att det var på mig och fanny hej då!





kram tilde och fanny!:)

Av Tilde & Fanny - 22 december 2010 13:36

                                          

Av Tilde & Fanny - 19 december 2010 11:29

Ska åka pulka med stepp.Här är några bilder på tussan!                    jag och tussan:)   

Av Tilde & Fanny - 18 december 2010 13:56

Hej jag leker med stepharnie.Vi har jätte kul.Vi kom hem från hanige centrum för inte så länge sen.Vi handlade jul klappar.Det var jätte kul.Sen ått vimat på mc donald.Jag tog en mc freast eller hur det stavas.Stepharnie är inne på moviestarplanet.se ja jag skriver ju på bloggen hehe.Ska vara inne på moviestarplanet nu så hej då!!




kram tisa:)

Av Tilde & Fanny - 18 december 2010 09:39

Hej idag ska jag med min kompis stepharnie.Vi ska köpa jul klappar.Det ska bli jätte kul.Hon kommer och hemtar upp mig tio i elva.Jag ska på kalas i dag kl fyra.Vi kommer typ vara hemma kl 2.Jag ska köpa jul klapp till christopher,Kanske till mamma och pappa också ska jag köpa en present till Andrea det är hon jag ska på kalas till.Det ska bli jätte kul.Men jag är bjuden till ett kalas imorgon också.Och jag vet inte om jag kan gå?Men ja som jag har sagt några gånger snälla ge en kommentar och skriv vad din blogg heter det skulle vara jätte kul att besöka någons.Men nu ska jag äta frukost och klä på mig och så för vi ska snart åka till Hanige centrum.Hej då!






kram tilde:P

Av Tilde & Fanny - 17 december 2010 20:15

Hej min kompis Izabell fråga om jag kunde lägga ut lite elefant bilder.Hon älskar så mycket elefanter.Så nu tänkte jag göra det.För jag kan ju inte svika henne om jag har lovat.snart kommer de.                      söta eller hur?

Av Tilde & Fanny - 17 december 2010 19:37

Hej jag har så himla tråkigt skulle nån kunna säga nån rolig hemsida eller spel bara nått jag kan göra ge en kommentar där det står det behöver inte ha nått med datorn att göra det kan ju handla om kompisar eller kanske kan man ge en kommentar där det står att jag kan gå ut!Snälla vad som hällst bara du skriver en kommentar.För om du ger mig en komentar har jag ju nått att göra då kan jag svara på era kommentarer.Jag ska försöka svara på era kommentarer så fort som möjligt.Jag ska försöka få fler som kan läsa min blogg så hällsa gärna till era kompisar eller era kusiner att de kan gå in på min blogg.Jag kan ju fråga några i min klass.Hoppas de vill.Men jag har varit inne på många kända bloggar och det skulle bara vara så grymt att ha en känd blogg.Fast jag brukar bara säga till mig själv forsätt drömma tilde.För det skulle ju aldrig kunna hända mig.Det är synd men jag tror värkligen inte att min blogg kommer att bli känd men det skulle vara jätte kul om ni hjälpte mig att bli rätt så känd.Fast jag ska ju inte tvinga er.Jag vill ha en lika känd blogg som min kusin mikaela har.Hon är ju mode bloggare.fast hon är ju mycket äldre en jag är hon är ju 21 eller 22 tror jag.Men i alla fall hon är i alla fall inte lika liten och pluttig som jag är:(Men nu ska jag logga ut jag ska spela lite spel.Sen kanske jag går i på moviestarplanet.se fast jag är inte inne på det så ofta eftersom jag har en blogg och jag vill ju så gärna skriva på den för jag gillar den så mycket.Jag är så stolt över att jag startade den här bloggen.Och tack till alla läsare och Saga så klart.Jag vet inte om du läser det här nu men det här är till dig Saga:saga tack för att du hjälpt mig med den bloggen och tack för allt din vänskap,din hjälp och mycket mer.Jag har glömt bort vad din blogg heter men snälla säg det i min gästbok,kommentar eller på ricktigt.Jag vill värckligen tacka dig men jag vet inte hur?Snälla ni läsare kan ni ge en kommentar där det står hur jag ska kunna tacka Saga.Om ni hjälper mig är ni bäst eller det är ni ju redan!Men nu ska jag fortsätta packa in alla paket så hej då ha en super bra kväll!!!!






kram tisa  ps:Ni är bara bäst!!!!!hej då!

Presentation


Hej! Vi är två glada tjejer som kommer bjuda på en massa bilder och annat kul. Du kan också rösta på hur du vill att vi ska förbättra vår blogg! Kommentera♥

Sök i bloggen

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad kan bli bättre på bloggen? ♥
 Fler bilder!
 Börja videoblogga!!
 Mer text i inläggen!
 Mer mode!
 Mer musik!
 Blogga oftare!
 Mer tävlingar!
 Skriv vad vi ska göra(typ ett uppdrag)!
 Mer matlagning/bakning!
 Kommentera om det e nåt annat

När du ändå är här så gå in och skriv :) (:

Arkiv

Länkar

Mus

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards