tisaSH

Alla inlägg under juni 2012

Av Tilde & Fanny - 25 juni 2012 22:45

Helloo! =) Snart är kl 23:00! Fanny ska sova över hos Tilde! :D 

Imorgon ska vi på bio och se Snowhite and the huntsman♥ Hoppas den är bra! Idag har vi stekt fiskpinnar och kokat makaroner(till lunch).Till middag stuvade Leif(tildes pappa) makaroner och Tilde stekte falukorv.Vi är väldigt stolta över att ha lagat mat själva ;) För några dar sen var vi hos Tildes farmor och farfar på Torö <3 Vi hade jättekul och badade,fiskade och bakade rabarberpaj(mums!!).I vattnet var det som kallast ca. 14 grader och som varmast ca.19 grader! Det fanns en vildkatt som varit där sen  2006(!) som vi döpte till Vit-tass♥ Vi ska lägga ut en bild på den någon gång i framtiden :P

Vi fångade också två fiskar på stranden med händerna som vi döpte till Dora och Doris ^_^ Dora dog på vägen hem från stranden och Doris dog ungefär kl 17.00 D: Vi kanske inte borde ha fiskar som husdjur nåt mer... :3  Sen var det 3 hundar vi träffade,Wilma,Grisen och Mysan.Alla tre var jättesöta och snälla <33 Vi har varit på Torö varje år sen vi blev bästisar♥ Ska tillbaks nästa år(längtar redan!!). Det var nog allt! <3 Förresten hoppas ni hadde en underbar midsommar! Fanny var med hennes pappas kompis (Matte) familj och Tilde var med sin släkt på Torö, hon stannade kvar på Torö två dagar extra! Förlåt om jag skriver som en tredje person men både jag och Fanny har skrivit så jag vet inte vem jag ska skriva för :P Men jaja, ni ska väll få någon bild :)

 

Haha, hittade inga bilder vi tagit nydligen och jag orkade inte ladda upp bildrna från mobilen :P Men det är iaf en bild på Tilde, på skolavslutningen =) <3

Om några dagar åker Tilde till Italien :DD <33 

Kommentar(Tilde): Längtaaaar! Fast kommer såklart sakna alla framför allt Fanny och Tussan :( 

Tror inte det var något mer nu... 

Bye!

Kraam! <33 (Teddy och Fanta )


Kram Fanta och Teddy =^.^=

Av Tilde & Fanny - 17 juni 2012 09:49

Heej! Ledsen att jag inte skrivit på ett tag men vi har ju en annan blogg också som vi skriver på just nu! Det är  väldigt jobbigt att skriva på två! Men iaf idag ska jag och Fanny till landet som vår lila tradion(stavning)!

Vi har nu varit där sedan 3:an då vi träffades! Jag tänckte lägga upp den första bilden på oss som vi la upp och den senaste vi tog! :)

Första:

Hahaha <33


Senaste:

Lite upp och ner men aja..., Hitta inte den senaste men den här va inte för så länge sedan :)

Hahaha, skillnad??

Kommentera ! :DDD <3

Nu ska jag äta mina jordgubbar innan Tussan äter upp dom! ;P Hon ligger just nu brevid mig på en stol :) <3


Byee!


Kraaam Tildus! :3


Fakta: På tio minuter frigör en orkan mer energi än alla världens samlade kärnvapen! :o 

Av Tilde & Fanny - 3 juni 2012 13:00

Hejsan, hejsan! Igår så startade jag,Matte och Fanny en ny blogg tilsammans! Så nu kommer jag väll få skriva på båda! :P Som ni kanske förstod så var vi tre tilsammans igår! Vi spelade blandannat ett jätte roligt spel, namn kommer jag inte ihåg! Vi uppträde ochså för Fannys familj och några anadra! Det var väldigt piinigt och jag skulle aldrig våga om inte världens söötisar var med!♥♥ Jag vill bara säga: Mina vänner betyder så himmla mycket för mig!!!! Jag hoppas ni vet det jag kan prata om allt mellan jord och himmel med er!!! :) 

Idagt ska jag inte göra någonting vad jag än vet!

Ni skulle vara jääääätte snälla om ni skrev era favvo låtar eller några ni tycker är bra! 

Tack i förhand och som tack bjuder jag på en låt.




Bra vaa? :DD 

Men aja, nun ska jag skriva på nästa blogg då :P ☻ 


Älskaaar er !!!♥ Ni betyder mer än allt !!!!!!!! Friends 4-ever!♥♥ 


Ps: Lite konsdig låt, hehe! :) 


Kraam Teddy!















Av Tilde & Fanny - 2 juni 2012 09:59

Helluu!

Idag är jag med Mathilda(Tilde kanske kommer sen).Tilde skulle klippa sig idag.Här kommer en låt! =)

Eurovision Song Contest är i Sverige nästa år <3 Bra jobbat Loreen!


Kram Fanta♥

Presentation


Hej! Vi är två glada tjejer som kommer bjuda på en massa bilder och annat kul. Du kan också rösta på hur du vill att vi ska förbättra vår blogg! Kommentera♥

Sök i bloggen

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad kan bli bättre på bloggen? ♥
 Fler bilder!
 Börja videoblogga!!
 Mer text i inläggen!
 Mer mode!
 Mer musik!
 Blogga oftare!
 Mer tävlingar!
 Skriv vad vi ska göra(typ ett uppdrag)!
 Mer matlagning/bakning!
 Kommentera om det e nåt annat

När du ändå är här så gå in och skriv :) (:

Arkiv

Länkar

Mus

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards