tisaSH

Alla inlägg under augusti 2010

Av Tilde & Fanny - 22 augusti 2010 11:25

Hej igår hade vi kräft fäst det var jätte kul.Det var 6 barn det var jag My Fanny emmelie Anton och Christopher.Fast christopher och My var ju äldre så dom var inte med och studsa studsmatta.Barnen fick hamburgare och dom vuxna fick kräftor.Fanny kom lite tidigare än dom andra hon kom klockan 4 och dom andra klockan 6.Så jag och Fanny studsa studsmatta och lite sånt.Sen när alla kommit så fick Emelie och Anton vara med och studsa studsmatta.Sen nåra timmar senare så satt vi på disco lampan där nere och hade disco.Och så lekte vi nån sorts kura gömma fast lite anurlunda.Dom gick hem klockan lite över 1 på natten.Fanny skulle såva över hoss mig så hon fick så klart stana.jag och Fanny gick och la oss klockan typp nån gång runt halv 2 typp.Men nu har vi gått upp och ätit frukost.Igentligen skulle jag till landet men mamma käner sig tröt och orkar inte så trokit:(Hoppas Fanny kan stana här länge.Jo på kräft fästen var det jag mamma pappa Mats Fanny Emilie Anton Mari Patrik Helene stefan My Christopher Anette och Emelies mamma.Ja jag Fanny Emilie och Anton lekte medans våra föräldrar bara prata hella tin hur kan dom prata så mycket eller vi prata okså men dom hoppa inte studsmatta och så.Jaja men nu går vi över till idag.Fanny har lånat min bok vita damens gåta fast nu fick jag till baks den.Sen kanke vi går och studsar studs matta eller läser eller kanke fot krig vi får se.Snart har vi inget att skriva om.Men i alla fall så läser Fanny tuneln bakom vatten fallet det är en serie som heter makikens hus och jag läser twilight det är om jag kunde drömma den är jätte bra och fanny tycker också att henes bok är bra men nu har vi inget att skriva om så hej då!



kram Tilde och fanny  Obs har inte bortat tänderna måste göra det så hej då=)

Presentation


Hej! Vi är två glada tjejer som kommer bjuda på en massa bilder och annat kul. Du kan också rösta på hur du vill att vi ska förbättra vår blogg! Kommentera♥

Sök i bloggen

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad kan bli bättre på bloggen? ♥
 Fler bilder!
 Börja videoblogga!!
 Mer text i inläggen!
 Mer mode!
 Mer musik!
 Blogga oftare!
 Mer tävlingar!
 Skriv vad vi ska göra(typ ett uppdrag)!
 Mer matlagning/bakning!
 Kommentera om det e nåt annat

När du ändå är här så gå in och skriv :) (:

Arkiv

Länkar

Mus

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards