tisaSH

Alla inlägg under februari 2011

Av Tilde & Fanny - 25 februari 2011 15:28

Hej!!!I onsdags var jag med en kompis Mira.Vi skulle åka pulka.Men det hände en liten olycks händelse.Vi skulle åka pulka.Och jag fick låna en hjälm.Sen gick vi till backen.Och vi åkte två på en sån  där bräda.Men när vi åkte fanns det ett gupp.Som vi åkte på:(Så jag slog i mig i hennes hjälm:(Sen börja jag blöda näs blodd+blöde i över läppen.Så min löpp svulna upp.Sen gick vi in till Mira.Då fick jag ett papper att torka allt blod med.Sen fick jag en piggelin:D(Den var god)Sen gick vi upp och titta på film:DSen ått vi.Det blev tacos min favo mat:DSen skulle jag hem.Och nu har jag ett sår på över läppen:(Men i alla fall... Idag var det jätte tråkigt i skolan.Vi fick lasange till lunch.Och det bäsa är ATT...DET ÄR SPORT LOV NU!!!!Men det var bara det jag skulle  säga hej då!!!!




kram tildus

Av Tilde & Fanny - 20 februari 2011 12:23

Hej igen.Maja ska komma snart.Så jag kanske inte kommer skriva.Hej då.PS:kort inlägg men jag orkar inte skriva hej då








kram tisa

Av Tilde & Fanny - 20 februari 2011 09:03

Hej alla läsare.Såg ni melodifestivallen igår?Jaja...Ialla fall såg jag på melodifestivallen i går.Det var jätte bra.Skriv en komentar där det står vem du hejade på.Jag hejade i alla fall på eric saade.Med låten popular.Den var skit bra:)Vi hadde det så kallt här.Så vi var tvungna att sätta på brassan:)Då blev det mycket varmare.Men efter melodifestivallen var jag jätte trött.Men jag ville så gjärna se en film.Så jag fick lida för att inte sommna.Ockej kanske inte lida.Det kanse var lite överdrivet.Men...Ja nu har jag inget att säga.Och idag har jag inte gjort så mycket jag vaknade för inte så länge sen.Men jag ska äta fruckost snart.Jag svällter ihjäll.Men bye bye



kram tisa:)

Av Tilde & Fanny - 17 februari 2011 17:17

Hej just nu är jag med fanny det är jätte kul!!!Men nu ska vi skrämma en kompis.Vi har hittat en mask.IChristophers föra rum.Men nu har han bytt rum.Men ja nu har vi skrämt henne.Men hon blev inte så rädd.Vi skrämde pappa men han blev inte heller rädd:(Men nu ska vi ha disco där nere så hej då!!!




kram tildus:):)=)          roliga va??

Av Tilde & Fanny - 16 februari 2011 17:01

Ska snart ducha.Jag gillar inte att ducha:(Men hej då!!!




kram tildus  

Hej

Av Tilde & Fanny - 16 februari 2011 14:53

Hej idag har det varit en helt vanlig dag.Varit i skolan gått hem.Ja typ det.Vi var på bibloteket igår men jag hitta ingen bok:(Idag ått jag köttbullar,potatis och ketchup.Det var gått.Men nu har jag inget att göra.Jag har fått en ny glitter tidning som jag kanske kan läsa lite senare.Men nu ska jag sitta frömför datorn en stund och bara soffta:)Nej jag bara skoja.Maja skulle logga in på msn senare då ska vi pratta lite om att leka sen.Men vi får se hon skulle köpa pass nu tror jag att det var.De stängde kl 3.Så hon behövde skynda sig lite.Vi hade elevens val idag.Jag har svenska-lyssna just nu.Innan vi gick in fasna Albin i min klass under rampen.Jag kan förklara hur.Han var så knäpp att han hoppa från rampen utan övedrag.Ner i all snö.Sen hammna hans fot under rampen.Så vi fick hämta sohejla.Som fick hjälpa han upp(sohejla är en lärare)Jag tror det var så hon hete:)Jag vet facktist inte.Jag träffar henne inte så ofta.Hon är speciall lärare.Men i alla fall.På svenska-lyssna var det inte så kul tyckte i alla fall inte jag men vi behövde inte göra så mycket.Vi lyssna typ bara på en saga.Sen skulle vi säga vad vi gillade med sagan vad vi ogillade mönster och om det var något vi undra.Det är gammla sagor.Som handla om kossor och en kvinna.Som mjölka andras kor och så vidare.Det är lite svårt att förklara.Nu spelar jag panfu.Jag gör ett uppdrag som heter den försvuna wobby chefen.Har inte kommit så långt.Men jag hittar inte näs duckarna.Om någon av er läsare kan svaret så säg det på komentar snälla:)Men nu ska jag fråga mamma när maten är klar:)Det blir lasange till midag.Jag gillar inte lasange så mycket:(




kram tildus  sommna nästan för det var så tråckigt i skolan!

Av Tilde & Fanny - 15 februari 2011 18:34

Hej jag sa ju att jag skulle lägga ut några synvillor nu är det dags.



hur många människor ser du??

 


Är det publik eller hustak


är det skepp eller inte??  

 


snurar julen??Eller vad det är:o

     


hur många ben har elefanten??

  





kram tildus

Av Tilde & Fanny - 15 februari 2011 18:22

har laggt in någon bild eller så igår när det var alla hjärtans dag.Men jag skulle till Jennifer och då ville jag inte att hon skulle behöva vänta.Jag är så ledsen hoppas ni förlåter mig.Men jag tänckte lägga ut några bilder nu istället:)Här kommer de=)

               gulliga va?Men hoppas ni hadde en bra alla- <3 dag.Jag ska försöka hitta några synvillor som jag kan lägga ut hej då så länge



kram tildus:)

Presentation


Hej! Vi är två glada tjejer som kommer bjuda på en massa bilder och annat kul. Du kan också rösta på hur du vill att vi ska förbättra vår blogg! Kommentera♥

Sök i bloggen

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad kan bli bättre på bloggen? ♥
 Fler bilder!
 Börja videoblogga!!
 Mer text i inläggen!
 Mer mode!
 Mer musik!
 Blogga oftare!
 Mer tävlingar!
 Skriv vad vi ska göra(typ ett uppdrag)!
 Mer matlagning/bakning!
 Kommentera om det e nåt annat

När du ändå är här så gå in och skriv :) (:

Arkiv

Länkar

Mus

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards