tisaSH

Alla inlägg under april 2012

Av Tilde & Fanny - 29 april 2012 18:29

Heej! <3

Vi la ut LITE bilder och jag ska skriva när vi tog dom och vad det är för något.

De  3 första bilderna på Tilde är tagna i en skog nära mig,de 6 bilderna under är tagna i skolan,de 2 under "skolbilderna" vet jag inte vart de är tagna ;) ,de 2 bilderna på en mosad cupcake är tagna i Haninge Centrum(tilde vände den upp och ner),de 3 på en burk var på vår NO lektion(vi ska ha småkryp i en burk och se vad som händer),de sista 4 bilderna är tagna hos Tilde vi åt typ en tiondel av glassen ;D

Det var allt!


Kram Fanta<3

Av Tilde & Fanny - 28 april 2012 13:08

                                     





Veckans bilder =) <3



Kram! 

Av Tilde & Fanny - 28 april 2012 12:37

Heej, Vi vaknade för väldigt lång tid sedan men vi bloggar nu :) 

Vi har också ätit lite Ben och Jerry´s glass och citron muffins ;) Det kommer bilder senare men dom håler på och laddas upp från ´Fannys mobil men hon har ju typ 201 bilder så det kommer nog ta ett tag :P Men nu ska vi ut och hoppa! Föresten jag rammlade av studsmattan igår och gjorde illa svanskotan och handen kanske vrikat handleden :/



Kram oss

Av Tilde & Fanny - 27 april 2012 20:25

Heeej, heej Fanny och Tilde här! Idag ska Fanny sova hos mig och imorgon blir det party!! :DD ♥ (Hos Sibel och Izabell)

Vi har ätit kött med pommesfrite och majs (Grillat!:D) . Vi var också med Jennifer,Maja,Hannah,Johannah,mimmi och vi såklart XD Vi var på bobas o.s.v (: Men jaa, vi tänckte fixa lite dip nu ;) 





Kram Oss! ;)      


Av Tilde & Fanny - 26 april 2012 14:38

Måste gå hejdå

Av Tilde & Fanny - 25 april 2012 19:11

Heej! Såg att Fanny skrivit! Jag idag så var jag med mamma på utväklingssamtal... Det var väll så där! :/ Fast man har ju världens underbaraste vänner som stannar kvar med mig och kör bluff! :) Taack! <33 Ja, men jag hade uppnåt alla mål! :DDD Men igår så var vi på torvala med klassen för att göra något sim test. Vi skulle simma 4 längder fram och tillbaka med bröstsim & 2 fram och tillbaka med ryggsim. Jag klarade det också xDD <3 Idag så hade vi hemkunskap också då gjorde vi purjolök soppa med potatis (Tror jag det hette) Det var facktist ricktigt gott! Jag jobbade på Gb(Gabriel) för tredje gången... Eftersom vi typ har några ''Grupper''. Jag och Fanny redovisade också vårt land inför klassen. Vårt land var italien och vi hade skrivit lite fakta om det och så... :D Det var väll det? Fanny var som vanligt med Sibel som hon är med varje onsdag. På lördag ska Sibel & Izabell ha ''kalas'' tilsammans, så dagen innan ska Fanny sova hos mig (Fredag till lördag) Sedan på lördagen går vi till Fanny tills ''kalaset'' börjar! :) Det kommer bli ricktigt kul!! 


 Hittat lite gammla bilder :P



Kram Teddy!   Friends forever! ♥    

Av Tilde & Fanny - 24 april 2012 16:15

Heej igen;D

Jag kunde inte vänta! Här kommer Rysslands bidrag till Eurovision!

lyssna på hela låten!



Nån mer än jag som är chockad över hur den kunde vinna!? Fast tanterna är lite söta! ;)

Kanske lägger ut fler "Eurovision-låtar" senare.


Kram Fanta  Vill dansa ;)


Av Tilde & Fanny - 24 april 2012 15:55

Heej!!!

Jag har inte skrivit på jättelänge och det är jag ledsen för!!!

Jag tänkte lägga in en bra låt som jag gillar just nu  



Hoppas ni gillar den! Den låten ska tävla i Eurovision Song Contest för Cypern! Jag hejar på Loreen men hoppas att det går bra för Cypern ;) Jag tror inte det var något mer! Jo förresten jag kanske lägger ut en video på Rysslands bidrag till Eurovision också=) Men det gör jag sen! Hej då=)

PS.Låten La La Love är skriven av svenskar! Det är nog därför den är så bra<3



Kram Fanta♥

Presentation


Hej! Vi är två glada tjejer som kommer bjuda på en massa bilder och annat kul. Du kan också rösta på hur du vill att vi ska förbättra vår blogg! Kommentera♥

Sök i bloggen

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad kan bli bättre på bloggen? ♥
 Fler bilder!
 Börja videoblogga!!
 Mer text i inläggen!
 Mer mode!
 Mer musik!
 Blogga oftare!
 Mer tävlingar!
 Skriv vad vi ska göra(typ ett uppdrag)!
 Mer matlagning/bakning!
 Kommentera om det e nåt annat

När du ändå är här så gå in och skriv :) (:

Arkiv

Länkar

Mus

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards