tisaSH

Alla inlägg under mars 2012

Av Tilde & Fanny - 31 mars 2012 16:51

Heej! Idag har jag städat mitt rum :/ Men det var väll värt det eftersom jag efter fick en vit iphone 4s :DD Här kommer lite bilder tyvär är dom från google hann inte ta några kort från kameran. Min gammla mobil:






       Det finns en röd med blommor också! :)


Min nya:


  Framsidan,Baksidan & sidan

   I bådde svart och vit.


Iphone skall: 


 Coola va?

   Leopard som Fanny har.

 Sådant som jag vill ha!






1. Villket skall skulle ni hälst villja ha?

2. Villken färg skulle du vilja ha ''båda mobilderna''

3. Villken färg skulle du villja ha på skallen ''alla''



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Vi har nu sålt alla våra saker på gSm förutom några gokod saker och sådant vi inte kan sälja. Vi hade ju en hackare för ett tag sedan... och vi spelar aldrig så vi ska radera gubben när allt är sålt o.s.v

Men det känns ändå bra ...


Imogon ska jag och Fanny föresten åka till något Centrum :) Ska bli jätte roligt vi kanske tar några bilder också ;)



Byee Teddy!  Mamma och Pappa!!!!<333333  

Av Tilde & Fanny - 30 mars 2012 16:55

Heej,heej på er. Nu var det VÄÄÄÄÄÄÄLDIGT länge sedan jag bloggade... 

Meen nu är det ju inte så långt till vår. Har suttit och tänckt ''Äntligen vår'' så börjar det haagla en massa två dagar i rad tror jag :/ Jaja, man får väll vänta ett tag till :( För några veckor sen så var jag och några *8* kompisar i skolan som vanligt. Så kom vi på en underbar ideé... 

Ideén var att alla dom skulle sova hos mig. Fast det var ju inte så troligt att vi skulle få :/ Men vi fick alla kunnde komma o.s.v Så ungefär två veckor senare så ått vi pizza på pizzerian, köpte godis, pratade,sov och bara hade almänt roligt/mysigt. Tyvär har jag inte frågat dom om tillstånd att lägga ut bilder på dom på bloggen så... men vi hade iaf jätte mysigt! Men här kommer några få bilder! 


  En snygg bild på tussan som just nu ligger och myser med trötta pappa ;)


   En lite suktande pizza bild från kompis dagen ;:P


En bild på mig och Fanny som håller i en kudde Fanny gav mig på alla hjärtans dag!<333 Taaack Fanny!!

Ps: Det står Värdens bästa kompis på kudden :)


Det kanske inte var så många bilder men det kommer nog snart fler...!

Jag och Fanny tar massa vår bilder vid vår''i alla fall i år'' så det blir nog en massa bilder! 

Fast tyvär är alla fina bilder på blommor, natur och annat vårigt på Fannys mobil :/ 

Men vi kanske kan få dom till datorn ? ;) 

Men kanske skriver imorgon eller senare vi får se! ;DDD 


Tips: Det är roligt och ricktigt avslappnande att vara ute på våren ta en tur til skogen te.x och få lite frisk luft :)


Byee! Kramiiizzar Teddy!   


Presentation


Hej! Vi är två glada tjejer som kommer bjuda på en massa bilder och annat kul. Du kan också rösta på hur du vill att vi ska förbättra vår blogg! Kommentera♥

Sök i bloggen

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad kan bli bättre på bloggen? ♥
 Fler bilder!
 Börja videoblogga!!
 Mer text i inläggen!
 Mer mode!
 Mer musik!
 Blogga oftare!
 Mer tävlingar!
 Skriv vad vi ska göra(typ ett uppdrag)!
 Mer matlagning/bakning!
 Kommentera om det e nåt annat

När du ändå är här så gå in och skriv :) (:

Arkiv

Länkar

Mus

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards