tisaSH

Alla inlägg under mars 2011

Av Tilde & Fanny - 5 mars 2011 09:38

Hej!Jag kom för inte så länge sen från min faster.Jag vill bara säga att Tussan fyller år idag och jag har kommit från min faster! hej då





kram tilde!:)



GRATTIS TUSSAN!!!!!

Av Tilde & Fanny - 3 mars 2011 12:45

Hej!Förlåt att jag inte skrivigt på länge:8Men jag är hos mmin faster.Men jag kommer hem på lördag:)Då kan jag skriva lite mer.Nu lånar jag min fasters dator.Men jag kommer nog inte kunna vara innne på länge.Men hej då:)




kram tildePs:Vi åkte skidor i går.Slalom åkte vi det var jätte kul.Jag skule tagit med mig kaeran så skulle jag ta ett kort på fjällen:)             

Presentation


Hej! Vi är två glada tjejer som kommer bjuda på en massa bilder och annat kul. Du kan också rösta på hur du vill att vi ska förbättra vår blogg! Kommentera♥

Sök i bloggen

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad kan bli bättre på bloggen? ♥
 Fler bilder!
 Börja videoblogga!!
 Mer text i inläggen!
 Mer mode!
 Mer musik!
 Blogga oftare!
 Mer tävlingar!
 Skriv vad vi ska göra(typ ett uppdrag)!
 Mer matlagning/bakning!
 Kommentera om det e nåt annat

När du ändå är här så gå in och skriv :) (:

Arkiv

Länkar

Mus

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards