tisaSH

Alla inlägg under juli 2010

Av Tilde & Fanny - 28 juli 2010 10:32

Igår så lekte jag med Jennifer.Pappa fick gå upp jätte tidigt för att kuna göra klart alltan.Jag och Jennifer sprla habbo det var jätte kul men vi hoppa ju också.Sen kom nåra jag skäner till oss som heter Ansufi,Örgan,Maja,Emil och Adam vi ficka men sän skulle dom hem och Maja fick lite saker som jag inte ville ha.Men nu har jag inget att skriva om så hej då.


kram Tilde=)





Av Tilde & Fanny - 25 juli 2010 08:18

Fölåt att jag inte skrivit nått på sisstonde men jag har inte haft tid att skriva på bloggen på sistonde efter som jag varit i portugall och varit och badat och sånt men jag ska fesöka skriva lite mer nu.Vi kom hem från portugall igår vi fick kliva upp klockan halv 5.Vi var där med pappas jaobbar kompis Patric,hans barn My och hans fru Mari.Vi bada i polen,vi bada i havet,vi var i lisabon huve staden i portugall,vi titta på fiskar på ett stäle i lisabon och vi var ute och gick men vi gorde ju mycket mer en det här men jag årkar inte beräta allt.Jo vi träffa  Lena ph=lena philipsson.Första gången träffa vi hene på mc donalds i caskaj andra gången så satt hon i samma flyggplan som hene när vi skulle åka tillbaks till stockolm.När vi kom hem så kom Tussan min katt först inte in men sen kom hon in efter en stund då pepp hon och skrek för att hon länktat efter oss(hon länkta säkert mest efter mig=)skoja).Igår kom Jennifer hem till mig då vissa jag sakerna jag fått det var en sol fjäder,parfym,en tröja,ett par skor och sisst men inte minst min väska den är vit och ganska stor.Men jag och Jennifer vi titta inte bara på det jag köpt i portugall vi spela habbo okså.I dag vakna jag ganska tidigt:8:15 tidigt det var säkert för att jag behövde kliva upp så tidigt i portugall efter som att frukosten stängde klockan 10 så då har jag väl blivit van.Igår ått jag tackos det var jätte gott.Igår skulle mamma och pappa se på nån film det  var en skämt film den  var faktist ganska rolig.Snart ska jag kanke äta frukost jag är ganska hungrig men jag håller mig nog jag kommer logga in på habbo en liten stund.Men nu har jag inget att skriva om så det är väl bäst att sluta skriva nu.Så god bye=)Jo Saga kommer inte skriva så mycket mer på bloggen ockej det kanke ni merckt men hej då.  



kram Tildejo det  var jobbigt att inte kuna spela dator i portugall efter som det inte fanns  någon dator=()=hi hi

Av Tilde & Fanny - 5 juli 2010 15:14

Jag leker med Hanna och Mira vi har spelat dator vi ska kanke gå ut och hoppa studsmatta snart.Vi har titat på lite roliga vidios dom var jätte roligt.Jag ska gå in på habbo när Hanna och Mira gått hem.Som ni vet kanke så heter jag lilly89t på habbo.Men nu måste vi logga ut så bye bye.



  

kram Tilde jo det var jätte gott med glassen som jag och Mira fick men inte Hanna för hon var inte här då så bye bye

Av Tilde & Fanny - 4 juli 2010 11:56

Idag ska pappa och min brosa christoper ha kalas.Gästerna kommer klockan 3.Vad ska jag ha på mig kläning kol och tröja eller tröja och byxor.Jag hinner nog inte skriva så mycket idag men jag vill bara säga en sak grattis christoper och pappa=)Jag har spelat panfu idag det var jätte kul jag gorde ut ett äventyr det var wobby cheefen nu har jag gort ut is deamanten,min son e en pirat,leny och penny och nåra andra som jag inte kommer ihåg vad dom heter.Jag ska gå ut och studsastudsmatta sen tänckte jag.Jag ska fråga mamma och pappa om vi kan åka och bada nån dag.I morske kom min katt Tussan och la sig på min mage så jag kunde inte resa mig upp.Men nu måste jag logga ut så hej då hoppas ni får en bra dag.

 

 

 

kram Tilde  GRATTIS  PAPPA OCH CHRISTOPHER  BYE BYE


Av Tilde & Fanny - 3 juli 2010 16:33

Jennifer skulle hem så nu är jag själv men mamma och pappa har kommit hem från affären.Jennifer skulle till haninge centrum med sin store syster och köpa lite saker.Snart ska jag följa med mina föräldrar och hämta min mormmor på tågstationen hon ska sova över hos oss.Jag har spelat panfu medans Jennifer är borta vi kanke ska leka sen igen.Jag har ränsat mit rum idag det var jätte jobbigt.Snart ska jag gå ut och studsa studsmatta.Men jag kan nog skriva litte till.Det är ju ricktigt fint väder idag.Men nu ska jag gå ut och studsa studsmatta i det fina vädret så hej då.



kram Tilde   ja det är så skönt nu när man kan sova hur längee som hellst=)bye bye=)

Av Tilde & Fanny - 3 juli 2010 12:53

Igår åkte jag och Fanny hem från landet:(Vi hadde jätte kul vi bada plocka smultron vi hitta tillockme blåbär vi var i  nynes hamn och mycket mer.Det var jätte kul jo en fågel skrämde nästan livet på oss det var en stor fassan.Jag och Fanny var ju i nynes hamn vi gick till en marknad där träffa vi lilli och sussi dem var jätte bra på att sjunga.I dag rinngde jag Jennifer och fråga om vi kunde leka det gick.Jo igår fyllde min brosa år jag åt tårta det var jätte gott.Men nu leker jag med Jennifer vi skriver på min blogg sen kanke vi ska åka och bada vi måste bara fråga mina föräldrar först men dem är och handlar så vi måste vänta tills dem kommer hem (jobbigt).På söndag ska min store bror och min pappa ha fest för dem fyller år då kommer min släckt men Linnea och Alexander kommer inte.Men nu ska vi gå ut och hoppa studsmatta så bye bye. :D



kram Tilde  Pappa har börjat med tacket på altan jippie:D

Presentation


Hej! Vi är två glada tjejer som kommer bjuda på en massa bilder och annat kul. Du kan också rösta på hur du vill att vi ska förbättra vår blogg! Kommentera♥

Sök i bloggen

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad kan bli bättre på bloggen? ♥
 Fler bilder!
 Börja videoblogga!!
 Mer text i inläggen!
 Mer mode!
 Mer musik!
 Blogga oftare!
 Mer tävlingar!
 Skriv vad vi ska göra(typ ett uppdrag)!
 Mer matlagning/bakning!
 Kommentera om det e nåt annat

När du ändå är här så gå in och skriv :) (:

Arkiv

Länkar

Mus

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards