tisaSH

Alla inlägg under maj 2011

Av Tilde & Fanny - 31 maj 2011 20:48

Hej.Fanny delar också bloggen med mig nu.Hon vet lösen och allt.Men bye bye...








Kram Tilde  

Hej

Av Tilde & Fanny - 31 maj 2011 20:18

Hej.Jag var med Fanny idag:)Det var jätte kul.Vi var ute med Sibel och körde bluf.Sen körde vi gung leken.Fast vi lekte inte gung leken så länge.För sen fick jag jätte ont i huvudet.Så vi gick hem till Fanny(Jag och Fanny.)Sen fick jag alvedon.(De är en snäll familj de:))Sen titta vi på en film.Det var nania den nya.Kommer inte ihåg vad den heter bara för det men i alla fall.Vi han inte så långt för sen skulle vi äta.Det blev pankakor.Men sen börja jag må enu mer illa.Och fick spy känslor.Så jag ringde pappa.Men sen när jag hosta börja jag nästan spy.Men pappa skulle till frisören.Så jag fick skynda ut.Och sen kom han med bilen.Du skusa han av mig.Och som tur var min mormor hemma hos mig:)Sen gick jag och la mig och vila en stund.Jag sov i ungefär en timme.Sen väkte pappa mig och fråga mig om jag var hungrig.Men jag var inte det.Så jag sov en stund till.Sen gick jag och la mig igen.Sen gick jag upp och ått middag.Det var korv och potatis.Pappa och mamma hade inte fixat så mycket mat för att jag skulle igentligen äta hos Fanny.Vi skulle igentligen äta kötbullar.Sen efter jag ätit så ringde jag stepp.För hon hade ringt mig.Så jag ringde henne.Hon undra om jag ville följa med henne till landet imorgon.Men jag ska ju på semester på fredag till...(hemligt!)Jag väntar nu på att stepp ska ringa.Men hon ringer alldrig!!!!Men ialla fall...Jag kanske ska ringa Fanny och ursäkta för att jag måde så dåligt idag.Men ja...Nu är jag inne på facebook.Men hej då!!!Kram kram på er!





Kram Tilde  

Av Tilde & Fanny - 29 maj 2011 17:58

Hej:)Här kommer en gullig bild.  Där var den:)Hej då!!!!!





Kram Tilde:)  

Av Tilde & Fanny - 29 maj 2011 11:58

Hej:)Detta inlägg är till min bästis Fanny!Om du ser det här inlägget Fanny.Så ska du bara veta hur mycket jag gillar dig.Du är så snäll mott mig.Och är alltid på min sida.Även om vi kanske bråkar i bland så är vi alltid vänner längst där inne:)

Och för att du varit så snäll mott mig.Så skulle jag villja läga ut en bild för dig!Här kommer den!  Det var  den:)Du är världens bästa vän ska du bara veta!!!!Här kommer en till bild som vissar vad du är<3  Där var den:)Men det var de hej då!!!




Kram din bästis!!!  

Av Tilde & Fanny - 28 maj 2011 16:12

Hej!Idag är jag med cornelia.Det är jätte kul.Hon kom för ungefär en kvart sen kanske.Nu har vi inte så mycket att göra men i alla fall.Ska se om jag harnågra roliga bilder att läga ut:)Ska vi se.Jag hittade två bilder!De tänkte jag vissa er nu.Här kommer de.       Där var de två bilderna.Och den här bilden på mitt liv.Men hej då!!!
Kram tisa  

Av Tilde & Fanny - 27 maj 2011 16:52

Här kommer några snygga fredags bilder;)hihi.Så snygga:P  Roliga Tussan;)  Jag med ett stort smile  Mamma har handlat:P  Gulliga Tussisen<3  Tacos chipsenPs vi ska äta tacos:)  Om man gillar att sjunga så gör man det!:P  Bara ett vanligt ENORMT snyggt kort på mig:PSkoja...







Det var alla hej då




Kram Tilde    Love      

Av Tilde & Fanny - 27 maj 2011 15:20

Hej.Fanny kommer dela den här bloggen med mig kanske.Fast hon vet inte lösenordet en.Men så länge kommer bara jag skriva:)Jag ska se om jag hittar några bilder.Men i alla fall.Men jag har en till blogg nu.Som heter    

Eva-Adam.bloggplatsen.se.Jag har den med min kompis Mathilda.Jo jag tänckte göra hissa och dissa.Om ni inte vet hur det går till så ska jag berätta det nu.Det är som gilla inte gilla.Allså ska jag berätta vad jag gillar och inte gillar.Sen ska jag vissa några bilder:)Men nu kommer hissa och dissa.




           Hissa  

  

           Kompisar

           Min familj

           Läsa

           Djur

          Bada

          Sol





       Dissa 


      Mobbning

      Insekter

      Regn

      Sigareter

      Såna som ljuger

     

Ja där  var hissa och dissa:)

Men nu kommer bilderna.

Ahhh... det går inte men ska försköka fixa det så snabbt som möjligt.Men hej då!!!!Kram!





Kram tilde  

Hej

Av Tilde & Fanny - 7 maj 2011 10:05

Hej!Idag ska jag köpa gympa skor...Förlåt att jag inte blogat på länge men jag har inte haft nått att skriva.Så då är det inte så kul att skriva.Kanse ska läga ut lite fler bilder sen:)Ska äta frukost nu hej då!

Presentation


Hej! Vi är två glada tjejer som kommer bjuda på en massa bilder och annat kul. Du kan också rösta på hur du vill att vi ska förbättra vår blogg! Kommentera♥

Sök i bloggen

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad kan bli bättre på bloggen? ♥
 Fler bilder!
 Börja videoblogga!!
 Mer text i inläggen!
 Mer mode!
 Mer musik!
 Blogga oftare!
 Mer tävlingar!
 Skriv vad vi ska göra(typ ett uppdrag)!
 Mer matlagning/bakning!
 Kommentera om det e nåt annat

När du ändå är här så gå in och skriv :) (:

Arkiv

Länkar

Mus

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards