tisaSH

Alla inlägg under november 2012

Av Tilde & Fanny - 27 november 2012 21:17

Halloj!
Snart ska lilla jag sova(ja,det ska jag faktiskt!) men tänkte göra ett inlägg först ;) Jag har en väldigt bra bild som jag tror jag har lagt ut förut men för att ingen ska missa den lägger jag ut den en gång till! Snart jul! <3

//Fanny ^w^

Av Tilde & Fanny - 26 november 2012 10:11

Helluu ^^
Snart ska vi in till slöjden :) Jag och Tilde gör mobilhållare som ser ut som skor ^.^ Men kanske lägger ut bilder sen!

//Fanny <3

Av Tilde & Fanny - 25 november 2012 18:32

Heej!
Vi har typ bestämt att vi ska till Korfu(Grekland) i sommar! :D Vi får se om vi hittar nåt bättre.Men det gick OKEJ  att åka skridskor igår... Jag ramla inte ens en gång utan höll mig på fötter ;) Men jag tar det väldigt lugnt! Tilde ramla typ en gång! Kanske ska åka nästa helg också,om vi orkar.Och så gjorde vi vit chokladmousse igår! Blev jääättegott ^^


//Fanny ♥

Av Tilde & Fanny - 24 november 2012 09:42

Haii ^^
Ska strax åka skridskor med Tilde men kommer ramla HELA tiden! Aja,får hoppas att det går bra... ;)

//Fanny! <3

<3

Av Tilde & Fanny - 20 november 2012 11:36

Heej!
Idag ska jag plugga,sova och äta! Har inget kul att skriva :/ Men nu ska jag nörda ner mig i soffan med datan och pepparkakor ^^ Snart jul! :)

//Fanny :)

Av Tilde & Fanny - 18 november 2012 11:12

Hej!
Jag har fått nackspärr :( Så idag ska jag ta det lugnt och äta after eight,pepparkakor och ischoklad och kolla på Pang i bygget ;) <3

//Fanny ^^

Av Tilde & Fanny - 17 november 2012 22:30

Heej! Idag Har jag min brorsa,hans flickvän och pappa värt träd botar eller vad man ska säga XD vi har ju tagit ner massa träd så nu har vi bärt bort allt <3 det var jätte tungt men nu är vi klara,äntligen! Jag fick lite träning iaf annars har jag inte gjort så mycket ...
Ledsen att jag inte lägger upp några bilder men har inga roliga! kanske skriver imorgon eller någon annan dag iaf kram! <3
Tilde

Av Tilde & Fanny - 16 november 2012 07:36

Tjoo!
E hyfsat trött men kämpar mig igenom dagen ;) Men jag såg soluppgången och då blev jag mycket gladare och piggare! Den blev däremot inte bra på bild...

//Fanny ^^

Presentation


Hej! Vi är två glada tjejer som kommer bjuda på en massa bilder och annat kul. Du kan också rösta på hur du vill att vi ska förbättra vår blogg! Kommentera♥

Sök i bloggen

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad kan bli bättre på bloggen? ♥
 Fler bilder!
 Börja videoblogga!!
 Mer text i inläggen!
 Mer mode!
 Mer musik!
 Blogga oftare!
 Mer tävlingar!
 Skriv vad vi ska göra(typ ett uppdrag)!
 Mer matlagning/bakning!
 Kommentera om det e nåt annat

När du ändå är här så gå in och skriv :) (:

Arkiv

Länkar

Mus

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards