tisaSH

Alla inlägg under april 2013

Av Tilde & Fanny - 26 april 2013 16:12

Hallloj!
Nu "vaktar" jag min syrra samtidigt som jag solar på the balkong ;) Men bilderna från Tyresö slott blev inte bra så ni får bilder från en fors vi åkte förbi för några dar sen <3 Förresten så blev vi typ attackerade av en hjort på väg till forsen... Haha, ingen blev skadad(varken bilen eller hjorten) men fick några bra kort på den! :D

//Fanny ^^

Av Tilde & Fanny - 25 april 2013 17:07

Helluu
Nu e jag o några andra ute i solen o typ njuter ;) Men ni får en bild med mitt "märke" på :)

//Fanny <3

Av Tilde & Fanny - 25 april 2013 08:16

Heeej!!
Jag e så himla trött men fick iallafall lite sovmorgon... ;) Men ni kanske har sett Tildes "märke" på hennes kort hon lägger ut på bloggen(för att ingen ska spara bilden!) och eftersom det går att spara bilder väldigt lätt så ska jag också börja med mitt lilla märke <3 haha, det var det enda jag hade att säga... Men orkar inte fixa några bilder just nu, men senare ska jag lägga upp bilder från Tyresö slott :) Va där i helgen!

//Fanny ^^

Av Tilde & Fanny - 23 april 2013 10:32

Tjääääna!
Tjääääääääääääna!
Tjäääääääääääääääääääna!
Tjäääääääääääääääääääääääääna!
Tjääääääääääääääääääääääääääna!
Tjääääääääääääääääääääääääääääääna!
Tjääääääääääääääääääääääääääna!
Tjäääääääääääääääääna!
Tjäääääääääääääääääääääääääna
Thäääääääääääääääääääna
Tffhaäääääääääääääääääääääna


TJÄÄNA!!!

Av Tilde & Fanny - 20 april 2013 08:53

Heej, jag har inte bloggat på länge men ni som har en blogg vet att ibland orkar man inte och jag har varit för lat.. Men igår firade vi Bella som fyllt år :) Och så har jag fyllt 13, så e officiellt en tonåring nu :D Hehe, *stolt* ;) Men just nu ligger jag i soffan och ser på när min pappa kämpar för att få ihop våra nya trädgårdsmöbler! Det var typ 25.000 olika små delar så det kan ta ett tag ;) Förresten om ni inte tänkt på det så skriver jag ordet "men" hela tiden och det är inte mitt fel, det bara blir så... Ska fixa mig nu :) //Fanny ^^

Av Tilde & Fanny - 16 april 2013 16:24

Just nu hatar jag regnet, mitt hår ser hemskt ut!

Ledsen för dålig uppdatering i går men vi kollade på the Ring och när jag kom hem orkade ärligt talat inte blogga.
Nu sitter vi och kollar på hungerspelen, och äter popcorn :D

Tilde

Av Tilde & Fanny - 14 april 2013 11:36

Hej, mina babes är på väg hit nu så sen tänkte vi gå ut eftersom det är så varmt ute, äntligen! 

Sen kanske vi går över till Malin eftersom dom grillar JÄÄÄÄÄTTE marsmellows och jag 

tänkte kolla på hennes papaps cross.

Nu kom dom så jag ska vara lite social nu.

Bajs, bajs!


          Tilde

Av Tilde & Fanny - 13 april 2013 22:18

Fick bli på mobilen för det hick inte på datorn men ja, min nya cross och min middag!

Presentation


Hej! Vi är två glada tjejer som kommer bjuda på en massa bilder och annat kul. Du kan också rösta på hur du vill att vi ska förbättra vår blogg! Kommentera♥

Sök i bloggen

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad kan bli bättre på bloggen? ♥
 Fler bilder!
 Börja videoblogga!!
 Mer text i inläggen!
 Mer mode!
 Mer musik!
 Blogga oftare!
 Mer tävlingar!
 Skriv vad vi ska göra(typ ett uppdrag)!
 Mer matlagning/bakning!
 Kommentera om det e nåt annat

När du ändå är här så gå in och skriv :) (:

Arkiv

Länkar

Mus

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards