tisaSH

Alla inlägg under juni 2011

Av Tilde & Fanny - 27 juni 2011 20:03

 Hej!Fanny och Tilde här.Jag,Fanny och min kusin(Tildes) är på landet, farmor, farfar(Tildes) var också där,Mamma,pappa och totte är hemma och Fannys familj.Idag så var vi och bada det var jätte roligt Tilde doppa sig 10-15 gånger.Medans Fanny doppa sig 6 gånger.Vi simma lite men vi hoppa mest i och gick upp på en gång  

Och så har vi solat  Och det har varit massa sol  

Men vi såg en orm. Det var en snok.Och om ni vill  så kan vi visa ett videoklipp det är lite läskigt så ni vet.Här kommer den.Men ni behöver inte titta.Ha inte för högt ljud.


WARNING:Om ni är lätt skrämda så kolla inte på videon!!!Kom ihåg vi varnade er!



Såg ni kommentera i så fall vad ni tyckte.Nu ska Tilde hämta en glass hej då!!!!  ♥♥♥♥♥♥♥♥♥





MVH//Tilde och Fanny och stor kusinen:)


Av Tilde & Fanny - 23 juni 2011 12:01

Hej!Här kommer några bilder:D


   Hehe...   Hoppas du gillar de Fanny:)Hej då




Stora kramar Tilde:)

Av Tilde & Fanny - 21 juni 2011 14:47

Hej idag  ska jag åka och bada med Jeffi,cornelia,Mira och Tanya.Vi ska bada på norrby badet.Det ska bli jätte kul här kommer en bild.

 





Där var några bilder på hav.Inte de stället vi ska bada på men hitta inget på de stället vi ska bada på.Men nu kommer min outfit.

Allså min klädsen i dag:)




   


Där var den:

Skorts=H&M

Linne=H&M

Nagelack=Isadora



     De var det:DMen ja...Kan se om jag kan lägga upp någon bild.



Hinner inte lägga ut de nu men kanske när jag kommer hem hej då!!!!!!!!!






MVH//Tilde

Av Tilde & Fanny - 21 juni 2011 12:05

Hej!Som jag sa igår.Så tog jag och fanny några sommar bilder igår och nu tänckte jag lägga upp d här kommmer de.Om du/ni ska komentera något dumt komenyera inte alls i så fall!För vi vill inte ha några dumma komentarer!Nu ladar jag upp de från kameran:)De är snart klara.Nu är de klara.Ska bara göra så vi kan lägga ut de på bloggen.

Här kommer bilderna:


                                                                                 


De var de hoppas ni gillade bilderna:DHej då!!!




MVH//Tilde

Av Tilde & Fanny - 21 juni 2011 08:47

God morgon!

Jag vakna nyss.Ville bara säga det!


Kram Fanny  Världens längsta inlägg!




Hej

Av Tilde & Fanny - 20 juni 2011 21:38

Hej ville bara säga hejxD Har inget annat att skriva hej då!Jo ska lägga ut några sommmar bilder imorgon.Om jag hinner





Mvh//Tilde

Av Tilde & Fanny - 20 juni 2011 15:56

Hej på det inlägget innan så blev det lite fel:PVi skulle lägga ut två olika låtar men det blev två lika.Och ni som var inne när det var typ sju likadana inlägg vill juag bara säga det var ett litet misstag.Men det var det vi skulle säga hej då!!!







Mvh//De två tjejerna som gjorde ett LITET misstag:P

Av Tilde & Fanny - 20 juni 2011 14:14

Hej!

Fanny här,Tilde är på toa.Som ni vet har jag sovit över här och vi har haft jättekul.

Och jag pratade om en låt med Alexandra Stan som vi hade tänkt lägga ut.Men nu är Tilde här igen.Tildes komentar:Hej på er!

Men innan vi lägger ut videon så vill vi ha svar på våran fråga!!!''Har ni sovit gott''

? Men iallafall.Vi har sovit jätte gott.Men ja vi gick och la oss lite sent.Kl ca kvart i tre på morgonen xD.Men nu kommer videon.Så hej då!Mvh//Fanny och  Tilde:)








 Det var den:PVi kanske kan lägga upp en till.Kan vi Fanny?Fannys kommentar:Ok:)Här kommer en till





Presentation


Hej! Vi är två glada tjejer som kommer bjuda på en massa bilder och annat kul. Du kan också rösta på hur du vill att vi ska förbättra vår blogg! Kommentera♥

Sök i bloggen

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad kan bli bättre på bloggen? ♥
 Fler bilder!
 Börja videoblogga!!
 Mer text i inläggen!
 Mer mode!
 Mer musik!
 Blogga oftare!
 Mer tävlingar!
 Skriv vad vi ska göra(typ ett uppdrag)!
 Mer matlagning/bakning!
 Kommentera om det e nåt annat

När du ändå är här så gå in och skriv :) (:

Arkiv

Länkar

Mus

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards