tisaSH

Alla inlägg under december 2011

Av Tilde & Fanny - 31 december 2011 14:23

Haaallllooo!

Jag kom hem igår typ kl. 11 men somnade typ 1.Därför är jag väääldigt trött så jag hoppas att jag orkar vara uppe till 12 inatt.Som Tilde skrev har jag varit i Prag(det ligger i Tjeckien).Det är nog inte så många som vet var Tjeckien ligger men det var fint där! Jag älskar den nya "stilen" på bloggen(bra jobbat Teddy!).Tilde skrev ju att hon ska skriva lite längre inlägg och jag kan också skriva lite längre men inte lika långa som Tilde skriver(förstår inte hur hon orkar!)Men hoppas ni fick en bra jul<333 Vad fick ni i julklapp? Jag lägger inte ut några bilder men jag kan skriva några saker som  jag fick=)

Jag fick en idol-skiva,en Adele-skiva,Step Up 3 och Step Up 1(filmer),en gitarr,TopStar(man designar kläder till olika kändisar) och Cluedo(ett spel).Fast jag fick lite fler saker men jag orkar inte skriva fler.Ska kolla på TV nu(fick lust^^)

 


Kram Fanta(Gott Nytt År!!!)  

Av Tilde & Fanny - 30 december 2011 20:33

HeY! Jag och min familj kom precis hem från City Gross :) Vi hade jätte kul! :D Nää, men vi handla vit chocklad sås =) Mums... ! Ska smaka den imogon!! :DDD Jag byte lite färger och så:) Som ni kanske såg?? Men är inte klar!! Men det var väll det :) Ska fixa en snygg header den laddas bara :)



Kraam!

Av Tilde & Fanny - 30 december 2011 17:23

Heej! Jag tittade vad vi hade för statistik 2010 och gissa hur många vi hade i december?! 67 st! Och i år har vi hittils haft 40 :( Snälla kika in så vi ska få fler i år! 2011 ska bli bättre än 2010! :D 


Kram Teddy(Igen)

Av Tilde & Fanny - 30 december 2011 17:16

Heeej igen! Kom på en sak!!! Vi måste ju byta header! Det är ju inte jul!!! Hoppas ni inte blev arga ! Men ska fixa det imorgon eller idag ;) Kika in lite då & då idag och imorgon så får vi se när den kommer upp! Förlåt att det blev en pluttis nu som jag inte skulle göra.. Men var tvungen att säga det!:)

Av Tilde & Fanny - 30 december 2011 16:33

Heejsan Svejsan! c; Jag är jätte ledsen att jag inte skrivit på några dagar men jag sov iaf över hos Stepharnie igår till idag. Det var jätte roligt men idag ska jag inte göra något speciellt :/  Men ska fråga pappa om vi kan åka förbi konsum en sväng :) Men annars har jag inte gjort något ... Juste det är ju NyårsAfton imorgon! :D Imogon ska jag väll göra det mästa man brukar göra på NyårsAfton Fyrverkerier, God mat, gäster och Ha roligt såklart! Men några vi känner kommer över till oss på NyårsAfton, och dagen efter kommer mormor!  Det ska också bli roligt! Skriver kanske imorgon :) Nu ska jag ringa och se om Fanny har kommit hem från Prag en... Länktar!!! Jo, jag var i Haninge Centrum igår också med Stephanie. Köpte ett Coca-Cola läppglans, 12 Traidingcards(Stavning) och Mat! :)) Allså vi åt där som ni kansek förstod? Men om ni undrar vad tradingcards(Stavning) det är några kort till Gsm(GoSuperModel) som det är en klädstil på och om man t.ex får en sån där hatt grupp (Som man inte har) så skriver man in koden i en ruta. Så har man det kortet i hatt gruppen och när man fått alla kort i hatt gruppen får man en speciell klädstil som man ser på sidan om. Och i varje pack med 6 kort i får man också ett annat kort med en hel klädstil på en gång. Men man kan få kort man redan har :( Vi har GANSKA många fast vi har endå några kvar att få. Vi har aldrig fått alla kort i en klädstil från en grupp... 

Men eftersom jag nu skrivit ett sådant långt inlägg så ska ni få en bild när jag skrivit klart. Ni kanske läste min blogg för, när Saga delade den med mig istället för Fanny? Men iaf om ni inte gjorde det så kan ni bläddra till sidorna ungerfär längst bak. Men det jag skulle berätta var att då skrev jag ''ganska'' långa inlägg. Alltså ungerfär som det här. Då kunnde jag skriva i säckert 1 hel timme :o Ibland nu för tiden gör jag ju ett inlägg med ungefär 3 miningar...  

och jag ska ''försöka'' göra ''lite'' längre inlägg :) Kanske inte så här långa men. Då orkar ju ingen läsa! Eller gör ni det ? o.O Nu förtiden gör ju jag ibland såna här pluttisar hela tiden med ''typ'' tre miningar. Fast ibland orkar jag ju bara inte skriva och skriver bara några meningar för att ni ska ha någonting att läsa!! Men idag var jag väldigt sugen på att skriva ! :) Som tur var! Eller? Juste jag fick min Julia tidning idag som jag prenumenerar på :) Och en ring till :DDDD En ring med ett vit hjärta på! :) Jo det där med bilden... Asså jag orkar värkligen inte lägga in en men kanske blir en imorgon!!!:D Men nu ska jag gå och mysa lite med papsen! ;D Hej då! 


Kramiizzar Teddy!

Av Tilde & Fanny - 27 december 2011 10:52

Heeejsaan! Nu har vi skaffat en ny mus på bloggen! :D Det är en stjärna som ni kanske ser?? Men vi kommer byta lite då och då. Så kicka (Stavning) In som vanligt så kanske något nyt har hänt! :) Hej då!

Av Tilde & Fanny - 27 december 2011 10:25

Heeejsan! Pappa åkte precis för att hämta våran bil från någon sevice (Stavning) så jag är hemma själv! :( Men i december har vi gjort 22 inlägg på bloggen. Snart 23 :D Men om det är någon jag känner som läser bloggen ring då så kanske vi kan göra något? c; Men ja, fortsätt läsa bloggen som vanligt så kanske jag skriver mer idag :)



Kraam Teddy! 


Ps:  Fanny är i Prag så hon kommer inte skriva på ungefär 5 dagar åtminstonde! :) Hej då, Ha en underbar dag!!!

Av Tilde & Fanny - 27 december 2011 09:20

Hörde ni stormen i går? :o Två träd ramla på vår tomt... Ett på garaget och ett på boden :/  Jag vacknade på natten av att det blåste så mycket! Men nu ska jag äta frukost!! Farmors goda tekakor c: Mums...! Med JulSkinka !!!!!!!!!!! xDDD

Jo jag köpte en tröja igår också. Som jag ska ha på NyårsAfton. Köpte den i Sikla, fast det var en tröja för typ ungdomar-Vuxna   Men jag var tvungen att ha den i S. Resten av dagen vet jag inte vad jag ska göra, men jag ringer väll någon ;) Det ordnar sig nog! Men hej då! c:



Kram Teddy!   

Presentation


Hej! Vi är två glada tjejer som kommer bjuda på en massa bilder och annat kul. Du kan också rösta på hur du vill att vi ska förbättra vår blogg! Kommentera♥

Sök i bloggen

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad kan bli bättre på bloggen? ♥
 Fler bilder!
 Börja videoblogga!!
 Mer text i inläggen!
 Mer mode!
 Mer musik!
 Blogga oftare!
 Mer tävlingar!
 Skriv vad vi ska göra(typ ett uppdrag)!
 Mer matlagning/bakning!
 Kommentera om det e nåt annat

När du ändå är här så gå in och skriv :) (:

Arkiv

Länkar

Mus

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards