tisaSH

Alla inlägg under april 2011

Av Tilde & Fanny - 27 april 2011 15:06

Hej.Nu har jag fått facebook:)Det är jätte kul.Jag var hos tand läkarn.Jag har sytt.

Av Tilde & Fanny - 24 april 2011 14:53

Hej jag är med stephanie.Jag sov över hos hon idag:)Vi cukla till sågen.Och köpte lite gott:)Sen gick vi hem.Sen en stund senare ått vi!Men nu ska jag logga ut hej då!:)



Kram tisa:)

Av Tilde & Fanny - 23 april 2011 08:35

God morgon på er!Igår va jag med stepp och jennifer:)Det var jätte kul.Men jo jag är medlem i en hemsida som heter gosupermodel.Det är jätte kul!Hej då!  




Kram tilde:)

Av Tilde & Fanny - 22 april 2011 10:09

Här kommer lite mer bilder:)För er som gillar...Selina gomez:)          Oj det blev två lika danna !     Och nu kommer lite annat              Hej då och ha en     Hehe:)Det ärn ju fredag:)hej då




kram tisa

Av Tilde & Fanny - 22 april 2011 09:57

Hej!Jag tänckte läga ut några bilder:)Vi börjar med michael jackson då:)             Nu tar vi några katt bilder:)I  love  cats!!!:)Hehe:)               Gulliga va?Men hej då och=Ha en bra dag:)





Kram tisa:)    

Av Tilde & Fanny - 21 april 2011 14:53

Hej jennifer och stepharnie kommer över:)Om ni undrar varför rubriken heter stepp och jennifer.Så är det för stepharnie kallas för stepp:)Måste sluta!Hej då!




Kram tilde:)

Av Tilde & Fanny - 21 april 2011 14:14

Hej!Nu är jag äntligen hemma.Jag tänckte läga ut bilden jag prata om:)Nu ska ni få se!  Ska göra en ny den blev missbildad!!

Av Tilde & Fanny - 20 april 2011 20:34

Hej!Idag blev det ett lite sent inlägg.Imorgon ska jag hem.Då får jag lämna landet.Ps:Lämna farmor och farfar:PMen sen när jag åker hem imorgon ska jag på kalass.Hos min kusin.Men jag har gjort en koja i skogen idag.Kanske hinner fortsätta med den lite imorgon.Tyvär glömde jag  kameran hemma.Så jag kan inte ta nått kort på kkojan:(Men när njag kommer hem ska jag lägga ut en bild jag gjort.Jag kan inte lägga ut den nu för jag är inne på farmor och farfars dator.Jag har den inlaggt på min dator.Men jag kan inte lova.För jag vet inte om jag hinner lägga ut bilden.Eftersom jag ska på kalass.Men om jag inte hinner imorgon kanske jag kan göra det på fredag:)Hej då!



Kram tilde=)

Presentation


Hej! Vi är två glada tjejer som kommer bjuda på en massa bilder och annat kul. Du kan också rösta på hur du vill att vi ska förbättra vår blogg! Kommentera♥

Sök i bloggen

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad kan bli bättre på bloggen? ♥
 Fler bilder!
 Börja videoblogga!!
 Mer text i inläggen!
 Mer mode!
 Mer musik!
 Blogga oftare!
 Mer tävlingar!
 Skriv vad vi ska göra(typ ett uppdrag)!
 Mer matlagning/bakning!
 Kommentera om det e nåt annat

När du ändå är här så gå in och skriv :) (:

Arkiv

Länkar

Mus

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards