tisaSH

Alla inlägg under september 2012

Oj

Av Tilde & Fanny - 30 september 2012 21:29

Heej, en av bilderna kom inte med men här kommer den! :)

Av Tilde & Fanny - 30 september 2012 21:25

Heej, idag var jag och Fanny på ett foto museum typ hela dagen det är därför vi inte skrivit!
När vi hade kollat klart var det ju någon speciell dag i stan så då gick vi runt och kolla lite, krama ett par vad ska man säga äh, lägger ut en bild här nere :) <3
Det var också någon skum tant som kom fram till oss och babbla om att vi hade hela vår framtid kvar
Så vi skulle rädda slussarna :P så prata hon om det i typ 10 min!
Jag och Fanny hållde på att skratta i hjäll oss XD aja här kommer lite bilder :) om ni undrar vad något är kommentera! Kraam Tildus! :*
Ps: Tussan är på djur sjukhuset! :( dom har varit där i 7 timmar ungefär och ska vänta4 till:( tror jag pappa sa...

Av Tilde & Fanny - 29 september 2012 18:28

Hellu!
Igår hade vi en tjejkväll och hade allmänt mysigt! Alltid lika skönt att vara med gänget ;) Men iallafall så kommer minst en bild från igår,kan hitta fler! Teddy har fixat bloggen(visst blev den skitsnygg)! Det var det <333

Tuuuseeen kraaamaaar från Fanny!

Av Tilde & Fanny - 29 september 2012 12:05

Heej! Igår hade vi en liten tjejkväll jag,Sibel,Fanny,Malin,Izabell,Sofie och Fanny! (Förlåt om jag glömmde någon!) 

Vi var först hos Bella sen åt vi pizza och sen gick vi till mig! Som ni kanske märkt så har jag bytt Header,Gjort om färgerna och bytt mus på bloggen :) Juste kl bytte jag också ;) 

Idag ska jag och Fanny på dans men innan det ska jag,mamma och någon kompis till henne till någon loppis eller vad 

det nu va... :P Jag ska också sova över hos Fanny i kväll!

Eftersom vi ska till ett museeum i stan imorgon så kommer vi ju ditt tidigare om jag är där redan på morgonen ;)

Annars har jag väll inte gjort så mycket... :-)

Jag har ju skrivit från mobilen och därför inte kunnat lägga ut några videor så jag lägger ut en nu!

En ganska gammal, den är från när jag och Fanny programerade robotar på teckniska museet :-D



 

Hoppas det funcka eftersom det är första gången jag lägger ut en egen video på bloggen :D

Men eftersom jag endå är inne på datorn får ni en fakta :)

Fakta: 100 personer dör årligen av att ha satt en penna i halsen! 


Kraam Tildus!<3


Av Tilde & Fanny - 28 september 2012 06:56

Heej! Igår hade vi orgentering vid Rudan med skolan! Det var väll sådär!
Vi blev klara näst först :D
Haha, aja...
Efter det gick vi till HC! :D
Jag,Sofie,Fanny och Mathilda! :)
Det var jätte kul för vi skulle börja med att välja stil till en som nu var Sofie!
Hon stod och vänta så tog vi
En grön kavaj med ett svart vanligt linne ett par svarta kängor ungefär
Och en svart skin kjol! Hon blev jätte
Gullig!! Sen mig då tog dom en rosa kjol som var längre bak och ganska
Kort fram, tröja kommer jag inte ihåg,en rosa ring och en låd väska!
Sen Mathilda som fick en svart och vit klänning, ett par besha (stavning) skor och en päls jacka typ som också var beish (stavning) ,en beish väska och en svart scarf och en hatt juste :D
Sen Fanny som fick en beish (stavning) klänning,ett par svarta skor,
En svart väska och en skinn jacka!
Vi blev as snygga...XD
Haha, måste sluta hej då!<3 :3

Kraam Tildus :D

Av Tilde & Fanny - 26 september 2012 09:22

Heej! :) idag "hade" vi sov morgon men det glömde så klart jag -.-
Fast det var fler som glömt :D
Haha,,, nu har Fanny iaf kommit :3
Gosiga kramar Tildus<333

Av Tilde & Fanny - 24 september 2012 21:21

Har varit en jobbig måndag så nu hoppas jag att jag drömmer om nåt bra ;) Här kommer lite färska bilder på mig! :) Var tvungen att lipa!!! <33 Natti Natti!

Kramar från en trött cheey vid namn Fanny ;)

Av Tilde & Fanny - 24 september 2012 16:09

Idag så har det varit en tråkig dag! Men för att göra den rolig så kanske jag har några bilder att bjussa på ;) Ska kolla nu :) Hitta några! Första e på Tildes fina frisyr! Som jag fixade <3 *Stolt* Andra e på min kärlek till Sverige ;) Den tredje e på när jag och Tilde messar med varann(vi e så intressanta så...) Det var allt! ^^

Puss och kram // Fanny (^3^) <-- Hoppas ni ser vad den föreställer!

Presentation


Hej! Vi är två glada tjejer som kommer bjuda på en massa bilder och annat kul. Du kan också rösta på hur du vill att vi ska förbättra vår blogg! Kommentera♥

Sök i bloggen

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad kan bli bättre på bloggen? ♥
 Fler bilder!
 Börja videoblogga!!
 Mer text i inläggen!
 Mer mode!
 Mer musik!
 Blogga oftare!
 Mer tävlingar!
 Skriv vad vi ska göra(typ ett uppdrag)!
 Mer matlagning/bakning!
 Kommentera om det e nåt annat

När du ändå är här så gå in och skriv :) (:

Arkiv

Länkar

Mus

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards